Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، پیمان جهانگیری فرماندار، رضا شریفی شهردار اندیمشک و با حضور پرنشاط اقشار مختلف مردم در اندیمشک برگزار شد.

افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت ها و هدف های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سال ۹۷ همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری و کوه نوردی بسیاری در استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

 حیدری با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان افزود: خوشبختانه قطار توسعه زیرساخت‌های استان سرعت خوبی دارد و پروژه‌های متعددی در سطح استان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام این پروژه ها بیش از ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه شود.

 همچنین رضا شریفی شهردار اندیمشک با بیان اینکه توجه به ورزش و سلامت شهروندان یکی از اولویت های شهرداری است، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها تقویت روحیه ورزشی و وحدت مردم است.

او گفت: تلاش مجموعه شهرداری ایجاد نشاط در سطح شهر و اجرای برنامه هایی برای آگاهی در امر سلامت شهروندان است.

شریفی افزود: شهر زنده و پویا نیازمند شهروندانی پر نشاط و سالم و با انگیزه است.

لازم به ذکر است که این مراسم به صورت زنده از شبکه سراسری سه سیما پخش شد و در پایان نیز طی قرعه کشی هدایایی به شهروندان اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوزستان همایش پیاده روی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اندیمشک برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود