Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، در راستای طرح ملی همگام با کشاورز جلسه ای با حضور کشاورزان و کارشناسان کشاورزی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کورنده برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس صابر آقاجانی مسئول محترم کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لاهیجان در خصوص کلیات طرح و رویکرد سپاه و جهاد کشاورزی برای افزایش محصول برنج و همچنین خدمات رایگان سپاه از جمله مکمل ها و کود های بیولوژیک، آزمون خاک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای کشاورزان مباحثی را مطرح نمود و در ادامه‌ دکتر کهنه عضو هیات علمی مرکز تحقیقات چای کشور در خصوص آزمون خاک و استفاده از کود های شیمیایی، نحوه و زمان استفاده از کودها، امنیت غذایی و.... برای کشاورزان مباحثی را مطرح کرد.

همچنین حقانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کورنده، حیدری دهیار روستای کورنده و مهندس سلیمی کارشناس طرح در خصوص این طرح و همکاری و همراهی مردم در خصوص طرح ملی همگام با کشاورز مسائلی را مطرح نمودند و درنهایت جلسه با پرسش و پاسخ کشاورزان به پایان رسید.

لازم بذکر است این جلسه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناصرکیاده، اعضای شورای اسلامی روستای کورنده، دهیار روستای کورنده، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کورنده، بسیجیان پایگاه و کشاورزان روستای کورنده برگزار گردید که با استقبال بسیار خوبی از سوی کشاورزان منطقه روبرو شد و تا ساعت 21 ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی