Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که داور دیدار با نساجی دو ضربه پنالتی برای پرسپولیسی‌ها نگرفته است. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، محسن خلیلی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس در خانه تیم نساجی در خصوص اتفاقات و حواشی روز گذشته اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداد هواداران خونگرم پرسپولیس همه‌جا حضور دارند اما باید نیروی انتظامی با هوشمندی رفتار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تجمعی که مقابل هتل بود اتوبوس داخل نشد و بازیکنان مجبور شدند بخشی از مسیر را پیاده بروند. همین تجمع داخل حیات هتل وجود داشت و هواداران نیز بازیکنان را برای گرفتن عکس می‌کشیدند.

محسن خلیلی: امیدوارم داوران در آسیا تمرکز بیشتری داشته باشندانتقاد محسن خلیلی از شبکه سه به دلیل استفاده از لفظ «پرسپولیس تهران»کارشناس داوری: بارندگی شدید خطای دید فغانی را زیاد کرد/ پنالتی پرسپولیس دیده نشد

وی درباره شرایط داوری امروز گفت: امروز تأسف خوردیم چرا که بهترین داور انتخاب شده بود اما شرایط خوب نبود. شب گذشته و در جلسه هماهنگی خوشحال بودم که فغانی داور است و خیالمان از این موضوع راحت بود اما صحنه‌هایی را که رقم خورد چیز دیگری را نشان می‌داد. در دقیقه 30 بازی یک پنالتی صددرصد و اخراج مدافع نساجی گرفته نشد؛ همچنین روی ترابی هم در نیمه دوم خطا پنالتی شد. باید به اخطار بی‌مورد به کامیابی‌نیا هم اشاره کنم. روی صحنه‌ای که فغانی پنالتی نگرفت از لفظ بدی علیه بازیکن ما استفاده کرد و به او با عبارت "برو بابا" اشاره کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نمی‌شود که سر تیم ما در هر بازی بریده شود. تیم ما از فشردگی مسابقات ضربه می‌خورد و به همین دلیل بازیکنان خسته هستند و مصدوم می‌شوند. اگر در این شرایط از داوری هم ضربه بخوریم اتفاق خوبی نیست. نمی‌دانم چرا از حواشی یا داوری ضربه می‌خوریم به هر حال امیدوارم به این مسائل رسیدگی شود.

انتهای پیام/ف

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱6

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد