Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری اظهار داشت: قبل از هر چیزی مایلم به بازیکنان هر دو تیم بابت این بازی فعال تبریک بگویم. به هواداران هر ۲ تیم نیز تبریک می‌گویم که در چنین هوایی، زیر باران شدید آمدند و تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به بازیکنانم هم تبریک بگویم که در بازی انرژی و توان گذاشتند.

ترابی بازی با السد را از دست داد

وی افزود: علی‌رغم برنامه‌های فشرده‌ای که داریم، چیزی که من را خوشحال می‌کند، بعد از بازی با پاختاکور خستگی و پایین آمدن انگیزه را در بازیکنانم ندیدم. ما در این بازی مستحق کسب برد بودیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تا ثانیه‌های آخر دنبال برد بودند و مهم‌تر از همه این است که فرم ما اُفت نمی‌کند. بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می‌شویم. متاسفانه مهدی ترابی بازی روز سه‌شنبه ما مقابل السد را از دست می‌دهد، اما نگران نیستیم و این کار ماست.

انتظار دارید سه روز قبل از دربی اینجا بازی می کردیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه از آسیب‌دیدگی بازیکنانش به دلیل فشردگی‌ها گلایه دارد در حالی که سازمان لیگ می‌خواست تاریخ بازی را تغییر بدهد، گفت: چه کسی گلایه کرده است؟ ما نگفتیم که بازیکنان ما به دلیل فشردگی مصدوم شدند، فقط گفتیم بازی‌های ما فشرده است. آیا ما باید در نوروز اینجا بازی می‌کردیم؟ چه کسی در نوروز تا به حال در لیگ بازی کرده است؟ ۱۰ فروردین بازی انجام شده است، اما در روزهای ابتدایی نوروز چه زمانی لیگ را برگزار کردند؟ آیا واقعاً انتظار داشتید ما سه روز قبل از دربی اینجا بازی کنیم؟ چرا مثلا ۲۰ اردیبهشت ماه را برای این بازی تعیین نکردند؟

اگر بیرانوند محروم بوده سه بر صفر بازنده می شویم

برانکو در مورد اینکه گفته شده بود علیرضا بیرانوند محروم است و چرا مقابل نساجی بازی کرد، گفت: چه کسی گفته مشکل داشت و نمی‌تواند بازی کند؟

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه بیرانوند به دلیل شکایت مدیربرنامه‌هایش محروم شده و نمی‌تواند بازی کند، گفت: اگر محروم بوده و بازی کرده است که ما سه بر صفر بازنده می‌شویم! تمام شد و رفت، نساجی شکایت کند و اگر بیرانوند محروم بوده باشد، ما سه بر صفر بازنده می‌شویم.

منطقی است که اینجا چمن مصنوعی دارد

وی ادامه داد: ۲۰ سال است که فوتبال ایران را دنبال می کنم. می دانم وضعیت هوا در انزلی و قائمشهر یا رشت به چه شکلی است. تنها کار درستی که می شود این است که چمن مصنوعی درست باید کرد. من تبریک می گویم چون وقتی اینجا چمن مصنوعی نبود به جای فوتبال واترپلو بازی می کردند. منطقی است که اینجا چمن مصنوعی وجود دارد. البته می توان گفت چمن های مصنوعی جدید به بازار آمده که بحث های دیگری دارد. اگر چمن مصنوعی نبود امروز نمی شد اینجا بازی کرد. امروز آب در زمین جمع نشده بود.

داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت

برانکو در خصوص داوری بازی هم افزود: نمی دانم چرا درباره داوری می پرسید. داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت و یک کارت قرمز به مربی ما داد. فقط یک یادآوری می کنم. بازیکن نساجی توپ را که در حال گل شدن بود با دست گرفت. اما شاید مهم نیست!

2 روز فرصت ریکاوری داریم

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی با السد قطر هم تصریح کرد: زمان خیلی کمی خواهیم داشت اما امروز از بچه های تیم راضی هستم. باید ببینم وضعیت تیم چطور است. ما ۲ روز وقت ریکاوری داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می کنم.

وی درباره روند بازی کردن پرسپولیس ادامه داد: حتما دیدید که بقیه تیم ها مقابل نساجی چطور بازی کردند. ما در بازی با نفت مسجد سلیمان هم خوب بازی نکردیم چون اصلا شرایط بازی در آن زمین وجود نداشت. مقابل نساجی که تیم خیلی خوبی است و فقط هفته اول به ذوب آهن باخت خیلی خوب بازی کردیم. امروز با کیفیت بودیم اما می دانیم که همه تیم ها مقابل ما به شکل دیگری بازی می کنند. طبیعی است که هر تیمی دوست دارد قهرمان ایران را ببرد. مقابل نفت مسجد سلیمان کمال دفاع وسط ما بازی کرد. نتایج به هر حال همیشه تعیین کننده است چون ما همچنان صدر جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم.

از حضور هواداران زیر باران لذت بردم

برانکو در مورد جو بازی در ورزشگاه شهید وطنی افزود:  از حضور هواداران لذت بردم که بازی را دیدند و زیر باران تیم خود را با حرارت تشویق کردند. آن ها به دنبال برد تیم خود بودند و هیچ صحنه بدی را ندیدیم. بهترین گزینه اینجا چمن مصنوعی است چون در این آب و هوا نمی شود چمن طبیعی داشت. در اروپا هم همین طور است و خیلی از زمین ها به دلیل شرایط آب و هوایی چمن مصنوعی است.

بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین و سفر سرخپوشان برای بازی با نساجی مشخص شد

تمجید توییتری صفحه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هواداران پرسپولیس

جدول گروه D/ سرخپوشان در رده سوم قرار گرفتند

انتهای پیام/

کنفرانس خبری برانکو پس از بازی با نساجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!