Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار دو تیم کوچین آمل و شهرداری قزوین در فینال مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد و درنهایت تیم میزبان با نتیجه ۷۱ بر ۶۸ میهمان مدعی خود را شکست داد و گام بلندی برای قهرمانی در این مرحله برداشت.

شاگردان رضا نوری درتیم کوچین آمل که به همراه تیم قزوین پیشتر جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده بودند، برای کسب قهرمانی در منطقه شمال در سه بازی به مصاف هم خواهند رفت، دیدار دوم وتعیین کننده دو تیم کوچین آمل و شهرداری قزوین از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه در قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کوچین آمل در صورت پیروزی در این مسابقه حساس به عنوان قهرمان منطقه شمال شناخته خواهد شد و با قهرمان منطقه جنوب کشور سه دیدار برگزار خواهند کرد تا قهرمان این فصل مشخص شود.

دو تیم برتر منطقه شمال و دو تیم برتر منطقه جنوب کشور با تصمیم فدراسیون بسکتبال جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور درفصل جاری با حضور ۲۰ تیم در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است.

کد خبر 4562602

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال لیگ دسته یک آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت

به گزارش خبرنگار مهر، سفرای کشورهای نیوزلند، نیکاراگوئه، فیلیپین و کره جنوبی در جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در دومین روز سفر خود به استان قزوین با حضور در منطقه الموت از جاذبه‌های این منطقه بازدید کردند.

این سفرا از قلعه تاریخی حسن صباح و پایگاه میراث فرهنگی الموت در گازرخان، منطقه گردشگری اندج و دریاچه اوان بازدید کردند.

گفتنی است سفرای ۴ کشور نیوزلند، نیکاراگوئه، فیلیپین و کره جنوبی روز گذشته وارد قزوین شده و ضمن امضای تفاهم نامه در قزوین از جشنواره روستایی و عشایری استان نیز بازدید کرده بودند.

کد خبر 6099894

دیگر خبرها

  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • کشورهای اروپایی با بیشترین تولید ناخالص داخلی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول