Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:37:04 GMT

نرم افزار موبایلی «محله‌یار» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۱۷۱۲

نرم افزار موبایلی «محله‌یار» رونمایی شد

تهران- ایرنا- نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران از رونمایی سامانه محله یار خبر داد و گفت: این نرم افزار موبایلی موجب تسهیل در انعکاس مشکلات شهری و همچنین افزایش ارتباطات شهروندان با شورایاران و همچنین اعضای شورای شهر می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی افزود: این نرم‌افزاری موبایلی، دارای شش داشبرد مدیریتی است که براساس آن، شهروندان ضمن آنکه می‌توانند مراکز عمومی اطراف خود و دسترسی به آنها و موقعیت مکانی‌شان را روی نقشه پیدا کنند، با شورایاران محلات خود براساس نقشه محور آشنا شده و به آسانی به دفاتر شورایاری و سرای محلات دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین استفاده‌کنندگان ازاین سامانه می‌توانند مشکلات محلات خود را در چهار حوزه عمرانی، محیط زیستی، فرهنگی و آموزشی با قابلیت ثبت تصاویر گزارش کرده و به صورت مستقیم به سیستم شورایاری ارسال کنند.
به گفته حسینی میلانی، در این چارچوب، شورایاران به آسانی متوجه خواهند شد که در کدام مناطق و محلات، مردم با چه مشکلاتی مواجه بوده و چه درخواست‌هایی دارند.
وی افزود: نسخه‌ای که اکنون رونمایی می‌شود، نسخه ابتدایی این سامانه است که بی‌تردید نیازمند نظرات اصلاحی برای تکمیل شدن و ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان است که در این چارچوب، از تشکل‌ها و NGOها تقاضای کمک و یاری داریم.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در طراحی این سامانه از نظرات سازمان‌های مردم‌نهاد به ویژه شبکه تشکل‌های محیط زیستی استان تهران استفاده کرده‌ایم، اظهار داشت: این سامانه می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان در روند مدیریت شهری شود.
حسینی میلانی افزود: ضروری است که برای افزایش مشارکت اجتماعی در مدیریت شهری تهران، NGOها در جریان فعالیت شورایاری‌ها قرار بگیرند تا به این وسیله هم افزایی و پایش مطلوبی در روند نظارت بر اقدامات مدیریت شهری انجام شود.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند این نرم افزار موبایلی را از اپلیکیشن بازار و همچنین با سرچ در گوگل دانلود کنند.
تهرام/9343//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رونمايي پايتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند