Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: امروز به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده و رعایت نشدن سرعت مطمئنه توسط رانندگان، شاهد وقوع ۵۰ مورد تصادف و واژگونی و یک مورد فوت در حوادث جاده‌ای بودیم. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: با هشدا‌ر‌های مکرری که در زمان بارش برای رانندگان داریم   متاسفانه رانندگان توجهی به هشدار‌ها ندارند و باز هم با سرعت رانندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حادثه رانندگی امروز که منجر به فوت راننده‌ای شد، تصریح کرد: این حادثه امروز در محور همدان (سامن به بروجرد) ایجاد شد که در این حادثه یکدستگاه خودروی تیبا بر اثر برخورد با یکدستگاه اتوبوس راننده تیبا جان خود را از دست داد.  دلیل وقوع حادثه  نبود سرعت مطمئن در خودروی تیبا و انحراف به چپ آن بوده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه به غیر از فوت این راننده برای سرنشینان اتوبوس اتفاقی رخ نداده است،  از شهروندان تقاضا کرد در صورتی که سفر ضروری در این فصل ندارند از سفر بپرهیزند یا از خودروی مطمئن برای سفر استفاده کنند.

بارش برف و باران در جاده‌های 9 استانبارش برف در جاده چالوس/ مه‌گرفتگی در محورهای 2 استانبارش برف جاده‌های استان ایلام را لغزنده کرد؛ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

عزیزی اظهار داشت: رانندگان نباید گول وضعیت جاده را بخورند و تصور کنند با سرعت بالا خودرو را متوقف خواهند کرد. وقتی شرایط جوی در جاده مساعد نیست همه رانندگان باید با سرعت مطمئن حرکت کنند. سرعت مطمئن در رانندگی به حالتی گفته می‌شود که با ترمز راننده حادثه‌ای رخ ندهد و خودرو قبل از وقوع حادثه کامل متوقف شود.

وی افزود: در سفر‌های زمستانی  همراه داشتن زنجیر چرخ یک ضرورت است و اگر راننده‌ای در جاده این ابزار را در اختیار نداشته باشد ضمن ایجاد ترافیک و  دردسر برای سایر رانندگان برای خود و سرنشینان خودرو هم خطر‌ساز خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان همدان با یاد‌آوری اینکه بیشتر تصادف‌های جرحی و واژگونی امروز استان همدان در محور‌های همدان به تهران و محور همدان به ملایر رخ داده است ادامه داد: همه محور‌های استان همدان مکرر توسط نیرو‌های زحمتکش راهداری به صورت شبانه‌روزی برف روبی و یخ‌زدایی شده است اما همیشه تخطی رانندگان از سرعت مطمئن حادثه ساز است.

سرهنگ عزیزی گفت: پلیس راه به دلیل لغزنده بودن محور‌ها از عبور خودرو‌های بدون زنجیر چرخ با هدف کاهش ترافیک جاده جلوگیری خواهد کرد و لازم است که همه رانندگان قبل از سفر خودروی خود را به این وسیله مجهز کنند و قبل از خروج از شهر از سالم بودن بخاری، شیشه پاک‌کن، و لاستیک خودروی خود مطمئن شوند و در طول سفر هم ایمن رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه همدان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف در محور‌های برون شهری همدان تا ساعت دو امشب ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت