Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریان اصلاحات با سانسور مستند «ایستگاه پایانی دروغ» بیش از آنکه از افشای چهره واقعی آمدنیوز ناراحت شده باشد، چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایش داد!

سرویس سیاست مشرق - در روزهای گذشته مستندی دو قسمتی تحت عنوان «ایستگاه پایانی دروغ» از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این مستند بازتاب بسیار وسیعی در فضای مجازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها از این مستند با عناوینی همچون «نفوذ به شبکه عنکبوتی رسانه‌های برانداز» و «نفوذ عمیق ایران به شبکه عنکبوتی پادوهای دشمن» و…نام بردند.

این مستند، اشاره کوتاهی بود به ماهیت واقعی آمدنیوز، یکی از شبه رسانه‌هایی که دشمن به خیال براندازی نظام، آن را ایجاد و پشتیبانی کرده است. در این مستند ساختار پوچ و متوهم و منفعت طلب عناصر ضدانقلاب به خوبی نمایش داده شد.

فیلم / مستند ایستگاه پایانی دروغ؛ بازی اطلاعاتی با «آمدنیوز و زم»

فیلم / دومین قسمت ایستگاه پایانی دروغ؛ بازی اطلاعاتی با «آمدنیوز و زم»

رسانه‌ای که در این مستند به تشریح ماهیت آن پرداخته شد، اقداماتی همچون تشویق مردم به اغتشاش و آشوب در کشور، آموزش ساخت و نحوه استفاده از مواد منفجره در اعتراضات خیابانی، تقلا برای تحریک قومیت‌ها به خیال خام ناامن سازی کشور، توهین به مقامات عالی کشور، توهین به شهدا و مدافعین حرم و حافظان امنیت در کشور، گرادادن به دشمن جهت تحریم مرد ایران، ترغیب مردم به احتکار اقلام مختلف با هدف ایجاد نابسامانی در بازار و…را در کارنامه سیاه خود ثبت کرده است.

این شبه رسانه که همزمان توسط سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور حمایت می‌شود، در تور اطلاعاتی کشورمان افتاد و به دنبال آن اطلاعاتی به دست آمد که بیش از پیش بر حماقت و بلاهت عناصر ضدانقلاب صحه گذاشت.

یکی از فعالین رسانه‌ای در توصیف مستند ایستگاه پایانی دروغ نوشت: «ایستگاه پایانی دروغ بسیار بیشتر از یک مستند است. این مستند به دوستان می‌گوید اوضاع بسیار تحت کنترل تر از چیزی است که می‌پندارند و به دشمن می‌گوید مدت‌هاست کنترل می‌شوند بدون اینکه خود بفهمند. ایستگاه پایانی دروغ، پایانی است بر توهم اینکه اپوزیسیون خارج از کشور آلترناتیو جمهوری اسلامی است و آغازی است بر دلهره بی پایان درون اپوزیسیون تا دریابند هرکدام و تا کجا ملغبه دست جمهوری اسلامی هستند».

سانسورچی‌های اصلاح طلب!

با آنکه این مستند به جهت رسواکردن ماهیت واقعی اپوزیسیون در رسانه‌های داخلی بازتاب بسیاری داشت، اما رسانه‌های طیف اصلاح طلب-روزنامه ها و سایت‌های خبری- این خبر بسیار مهم را سانسور کردند.

سانسور این خبر بسیار مهم از سوی طیفی انجام شد که شعارشان مبنی بر «دانستن حق مردم است» گوش فلک را کرده است!

حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که آیا جریان اصلاحات از افشای چهره واقعی آمدنیوز ناراحت شده است؟!

در بخشی از مستند «ایستگاه پایانی دروغ» عنوان می‌شود که تعدادی از فعالین رسانه‌ای در داخل کشور جزو حلقه‌های مرتبط با شبکه عنکبوتی رسانه‌های برانداز هستند که به دلایل امنیتی نام آنان اعلام نمی‌شود و اسامی آنان نزد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است.

اما این اولین بار نیست که یک مستند به تشریح ماهیت واقعی شبکه رسانه‌ای برانداز می‌پردازد.

اصلاحات، «خارج از دید» را هم ندید!

چندی پیش مجموعه مستند «خارج از دید ۲» با موضوع نفوذ در رسانه ملی پخش شد.

در بخشی از این مستند به اتاق فکر مشترک فعالین رسانه‌ای ضدانقلاب در خارج از کشور با برخی از روزنامه نگاران و فعالین رسانه‌ای در داخل کشور در یکی از صفحات اجتماعی پرداخته شد.

در بخش دیگری از این مستند، با اعلام حرف اول اسامی برخی از روزنامه نگاران داخلی، مستندات ارتباطات این افراد با بی بی سی فارسی-رسانه روباه پیر- و فعالین رسانه‌ای معاند در خارج از کشور تشریح شد.

نکته قابل تأمل اینجاست که این مستند نیز از طرف رسانه‌های اصلاح طلب-روزنامه ها و سایت‌های خبری- بایکوت شد و به هیچ عنوان مورد اشاره قرار نگرفت.

اصلاح طلب دیروز، ضدانقلاب خارج نشین امروز!

متاسفانه طیف اصلاح طلب در فضای رسانه‌ای و در جهت منافع ملی و عزت مردم ایران کارنامه قابل قبولی ارائه نداده است. تعداد قابل توجهی از فعالین رسانه‌ای اصلاح طلب در سال‌های گذشته، اکنون به ضدانقلاب خارج نشین بدل شده‌اند و همصدا با ترامپ و نتانیاهو علیه مردم ایران مشغول به کارند!

به این موارد دقت کنید:

- سانسور تشییع پیکر شهدای مرزبان

- سانسور تشییع پیکر شهدای گمنام

- سانسور تشییع پیکر شهدای مدافع حرم و توهین به مدافعان حرم

- جسارت و توهین به شهدای غواص

- سانسور عملیات تروریستی گروهک‌های تکفیری در جنوب غرب کشور

- حمایت تلویحی از گروهک تروریستی و جدایی طلب الاهوازیه

- حمایت از اوباشی که پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی را در پاسداران به شهادت رساند

- توهین به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با انتشار کاریکاتور موهن

- سانسور راهپیمایی گسترده مردم در سراسر کشور علیه آشوبگران دی ماه ۹۶

- سانسور پیاده روی باشکوه و عظیم اربعین حسینی

- حمایت از آشوبگری که پرچم ایران را آتش زد

- تطهیر دولت مستکبر آمریکا

- تطهیر رژیم آل سعود و تقلا برای کلیدزدن مذاکره و قرارگرفتن ایران در موضع ضعف

- زیرسوال بردن توان موشکی ایران و تقلا برای اجرای برجام موشکی

- کوچک نمایی دستاوردهای عظیم مقاومت در برابر نظام سلطه

- گره زدن توافقات خسارت بار با معیشت و شرطی سازی مردم

و…همگی در کارنامه اصلاح طلبان ثبت شده است.

جریان اصلاحات با سانسور مستند «ایستگاه پایانی دروغ» بیش از آنکه از افشای چهره واقعی آمدنیوز ناراحت شده باشد، چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایش داد!

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه حسین فریدون گام دوم انقلاب وعده های روحانی آمد نیوز اصلاح طلبان ایستگاه پایانی دروغ روح الله زم سانسور در روزنامه های اصلاح طلب سانسور رسانه ای محمدعلی زم مستند خارج از دید نیما زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!