Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:37:35 GMT

ناآرامی در الجزایر/ توقف حرکت قطارها و مترو

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۲۲۱۳

 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری تلویزیون 'الغد' مصر، الجزایر از سوم اسفندماه صحنه تظاهرات در مخالفت با تصمیم بوتفلیقه برای پنجمین نامزدی ریاست جمهوری در انتخابات 18 آوریل (29 فروردین) آینده در این کشور است.

بوتفلیقه 81 ساله، در سال 2013 دچار سکته قلبی شد و از آن زمان به ندرت در مجامع عمومی حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده‌باش نیروهای امنیتی 
همزمان با فراخوان تظاهرات میلیونی در الجزائر، نیروهای امنیتی این کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمده و به طور گسترده در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری مستقر شدند.

در حالی‌که مردم الجزائر برای برگزاری سومین تظاهرات بزرگ آماده می‌شوند، مسئولان این کشور امروز جمعه ایستگاه‌های قطار الجزیره پایتخت الجزائر را تعطیل کردند.

وبگاه الجزائری «TSA» الجزائر گزارش داد که نیروهای ضد شورش و دستگاه‌های امنیتی به طور گسترده در میدان‌های اصلی پایتخت مستقر شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: الجزایر شورش قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن