Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور استاندار کرمانشاه را در قصرشیرین و بازدید از مرز رسمی پرویزخان به صورت سرزده و در راستای پیگیری امور مربوط به عملیات اجرایی طرح جامع توسعه این مرز رسمی بیان کرد.
مرادعلی تاتار افزود: در این بازدید استاندار کرمانشاه دستورات لازم را در خصوص آسفالت چهار کیلومتر مسیر ورودی مرز رسمی پرویزخان صادر کرد و در این رابطه 6 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از اعتبار تخصیص یافته سه میلیارد تومان از سوی استاندار و سه میلیارد تومان نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین و قرار شد که عملیات آسفالت مرز تا قبل از پایان امسال اتمام یابد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین استاندار کرمانشاه از مسکن مهر 180 واحدی قصرشیرین بازدید کرد و دستورات لازم را در راستای تکمیل و واگذاری این واحدها به مالکان آن ها صادر کرد.
عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پرویزخان در مرحله اول با 34 میلیارد تومان اعتبار در هشتم اسفند امسال آغاز شد.
روزانه به طور میانگین 800 تا یک هزار و 200 دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان و 300 تا 400 دستگاه کامیون کالای ترانزیتی از مرز خسروی این شهرستان به عراق صادر می شود.
مرز رسمی پرویزخان روزانه شاهد حجم بالایی از ترانزیت کالاهای صادراتی، تانکرهای سوختی، تردد مسافران و گردشگران به اقلیم کردستان عراق است.
پایانه مسافری و تجاری پرویزخان در زمینی به وسعت 14 هکتار احداث شده است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت و در اختیار داشتن 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی، دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که کانونی برای انجام مراودات تجاری و اقتصادی بین 2 کشور است.
3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 عراق کردستان عراق مسافران مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست ارائه کلیات طرح تحول دیجیتال، ضرورت و دستاوردهای کلان آن در سازمان ثبت اسناد که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران شرکت‌های پیمانکار به صورت حضوری و مدیران کل استانی به صورت وبینار، برگزار شد، گفت: پیشانی تحول در هر سازمانی فناوری است اگر سازمانی در فناوری موفق بود موجبات ارتقا سلامت کارکنان و تحول به معنای واقعی که رضایتمندی مراجعان است را فراهم می‌کند.

وی بر نظارت هوشمندانه بر عملکرد دفاتر اسناد رسمی و ابلاغ دیجیتال سردفتری در سال جاری با تکیه بر طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت تاکید کرد و افزود: امیدواریم این برنامه‌ها در سال جاری عملیاتی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با تاکید بر تعامل کانون سردفتران و دفتر یاران و شرکت‌های پیمانکار در اجرای هر چه بهتر طرح تحول دیجیتال، عنوان کرد: در اجرای این پروژه دقت و سرعت در کار همزمان باید مدنظر باشد چرا که در ادارات اجرای اسناد رسمی شاهد کثرت مراجعات حضوری هستیم و مطمئناً با عملیاتی شدن این طرح عظیم، با کاهش مراجعات مردمی به شعبات اجرای اسناد رسمی در سراسر کشور روبرو خواهیم بود.

هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی نیز با تاکید بر اینکه سازمان ثبت با شتاب در مسیر هوشمندسازی در حرکت است، افزود: این حرکت تحولی در ارگان‌های دیگر بی بدیل بوده و رونمایی از سکوی خدمات دیجیتال ثبتی «کاتب» با حضور ریاست قوه قضائیه در دهه فجر سال گذشته مهر تأییدی بر این مطلب است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از شرکت‌های نام آشنا و مطرح کشور در طرح تحول دیجیتال در دستیابی به مأموریت‌های سازمان ثبت از قبیل اسناد، املاک، ثبت شرکتها، مالکیت معنوی، ثبت وقایع ازدواج و طلاق و دیگر مأموریت‌ها ما را همراهی می‌کنند، اظهار کرد: با ابلاغ نسخه جدید سند تحول قضائی به شرکت‌های مشاور و اجرای طرح تحول دیجیتال مطمئناً سال ۱۴۰۳ سالی پرکار خواهد بود.

تعاملات مشترک سازمان ثبت و کانون سردفتران و دفتر یاران و برکات انعقاد تفاهم نامه مشترک، پشتیبانی و نگهداری سامانه‌های فعلی، بازطراحی سامانه‌ها، بکارگیری نیروی متخصص در حوزه فناوری از دیگر مواردی بود که هاشمی بر آن تاکید کرد.

در این نشست پیمانکاران دخیل در طرح تحول دیجیتال به ارائه گزارش در حوزه‌های مأموریتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پرداختند و مقرر شد در هفته بعدی نیز این نشست با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شود.

کد خبر 6087780

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه