Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه دبیرخانه این جشنواره ، عباس ملازینلی با بیان اینکه این فیلم ها در ساعت 18 در روز یاد شده اکران می شود افزود: این امر در راستای دیده شدن آثار شرکنندگان و ایجاد رقابت سالم بین آنها انجام می شود.
وی اظهار داشت: اکران فیلم ها با حضور فیلم سازان و همچنبن آثار هم مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف دستیابی جوانان به دانش و آگاهی بهتر از شهر میراث جهانی، القاء درک قوی تر از تعلق و غرور در مورد میراث جهانی و فرصت دادن به جوانان به منظور بیان نظرات از طریق دیدگاه شخصی خود در مورد میراث جهانی و همچنین در مورد شهر خودشان، برگزار می شود.
ملازینلی اظهار داشت: موضوع این جشنواره اگر من در یک شهر ثبت شده در میراث جهانی قصد گردشگری داشته باشم، از کجاها بازدید خواهم کرد و چرا! است.
مجموعا 63 اثر در 2 گروه سنی نوجوان و جوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 30 اثر برای حضور در این جشنواره توسط هیات داوران انتخاب شد.
اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد، شهر میراث جهانی، 18 اسفندماه در یزد برگزار می شود که در نهایت 2 فیلم برگزیده در هر گروه سنی، برای حضور در مرحله بین المللی جشنواره، به سازمان شهرهای میراث جهانی (OWHC) معرفی خواهند شد. این جشنواره از طرف انجمن شهرهای میراث جهانی ارائه شد که مقر آن در کانادا است فینال این جشنواره قرار است در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود.
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جشنواره بین المللی فیلم شهرداری کانادا کشورهای اروپایی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان