Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی زاده گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به نوعی مولود انقلاب و یک ظرفیت بسیار شایسته برای کشف استعدادهای فرهنگی و قرآنی و جذب نوجوانان به مساجد است.

«ناصر نبی زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به نوعی مولود انقلاب و یک ظرفیت بسیار شایسته ای برای کشف استعدادهای فرهنگی و قرآنی و جذب نوجوانان به مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رویکرد انقلاب اسلامی ایران فرهنگی، دینی و معنوی است، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستری را برای علاقه مندان به حوزه های مسجد فراهم کرده تا بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد در دورترین نقاط شهری و روستایی به عنوان مرکز فرهنگی و برخی موارد تنها مرکز فرهنگی فعال هستند، افزود: برداشت بنده از کانون های فرهنگی و هنری مساجد مثبت است.

 

نبی زاده با بیان اینکه در حال حاضر 616 باب کانون در سطح مساجد استان فعال است، گفت: بخش زیاد آن براساس ظرفیت ها در شهرستان های محروم قرار دارند که ارتباطات خوبی در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در حال حاضر به دنبال عمق سازی باشند، اظهارداشت: نیازمند این هستیم که مساجد ما بتوانند ادغام واقعی را با کانون ها داشته باشند و بستر را برای رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر نوجوانان فراهم کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کانون ها با هدف جذب نوجوانان به سمت مسجد، تاسیس شده اند، گفت: باید به دنبال جذب جدید برای مساجد باشیم و بستری را فراهم کنیم که با برنامه های خوب و متنوع افرادی را به مسجد بکشانیم و کانون های ما باید در این راه قدم بردارند لذا سال 98 به عمق بخشی و کیفیت کانون ها توجه بیشتری خواهد شد.

 

نبی زاده با بیان اینکه حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد از کانون های مساجد هر سال وجود داشته است، افزود: امسال برگزیدگان فرهنگی و هنری در کانون‌ها از طرف دبیرخانه کانون های مساجد استان به اداره کل ارشاد معرفی شوند تا هدیه ای را تقدیم آنها کنیم.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد جوانان و نوجوانان خراسان جنوبی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان