Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@09:34:49 GMT

بزرگترین خانه‌ ورزش روستایی کشور در قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۴۲۹۰

بزرگترین خانه‌ ورزش روستایی کشور در قزوین افتتاح شد

با حضور استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی بزرگترین خانه ورزش روستایی کشور در روستای فارسیان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «عبدالمحمد زاهدی» در مراسم تجهیز ۲۰ خانه ورزشی قزوین و افتتاح خانه ورزش روستای فارسیان بیان کرد: تأسیس و راه ‌اندازی خانه ‌های ورزش روستایی با هدف ساماندهی برنامه ‌های ورزشی در روستاها و پرهیز از پراکنده ‌کاری ‌ها و بی‌ برنامگی ‌ها در روستاها انجام می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین افزود: خانه‌ های ورزش روستایی محلی برای فعالیت‌ های ورزشی روستائیان می ‌شود که ساماندهی و برنامه‌ ریزی را به همراه دارد و با برنامه، فعالیت ‌های ورزشی در روستاها انجام می ‌شود.

 

وی عنوان کرد: پیش از تأسیس خانه ‌های ورزش روستایی در روستاها، سالن‌ ها و زمین‌ های ورزشی احداث می‌شد، اما برنامه ‌ای وجود نداشت و سلیقه‌ ای بود؛ با وجود خانه‌ های ورزش روستایی برنامه مدونی برای ورزش روستا خواهیم داشت.

 

زاهدی با تأکید بر اینکه تأسیس خانه‌ های ورزش روستایی موجب ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی مردم روستاها به ویژه نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر می‌شود، تصریح کرد: در سطح قهرمانی هم خانه‌ های ورزش روستایی می ‌تواند منجر به شناسایی استعدادهای ورزشی در روستاها شود که در شهرها این مهم به دلیل وجود امکانات، وجود دارد اما در روستاها مغفول مانده است.

 

وی یادآور شد: با استعدادیابی مردم روستاها در حوزه ورزش، می‌ توان شاهد سهم قابل توجهی از روستائیان در ورزش ملی و قهرمانی بود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان کانون های مساجد خانه ورزش روستایی استاندار قزوین ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در شهر قدس
  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین