Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به ریزش برف و کولاک شدید در گردنه این شهر گفت: شامگاه جمعه پنجاه خودروی گرفتار در این شرایط توسط نیروهای امدادی امداد رسانی شد.

محمدرضا اعتصام روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شامگاه جمعه ریزش برف و وزش باد موجب کولاک در گردنه اسدآباد شده بود که با کمک نجات گران امداد خودروهای گرفتار در برف نجات پیدا کرده و به سفر خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ریزش برف و وزش باد در این مسیر همچنان ادامه دارد، گفت: رانندگان توصیه های ایمنی و هشدارهای پلیس و راهداری را جدی بگیرند تا دچار حادثه نشوند.
اعتصام به رانندگان توصیه کرد: به هنگام عبور از گردنه های سخت گذر و مسیرهای برف گیر زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مناسب همراه داشته باشند و از سالم بودن اجزای خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در گردنه اسدآباد به کندی صورت می گیرد و نیروهای امدادی نیز در حال خدمات رسانی به مسافران عبوری از این مسیر هستند.
گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر جزو 10 گردنه سخت گذر و برفگیر کشور محسوب می شود که سالانه حوادث جاده ای بسیاری در این مسیر شریانی رخ می دهد.
اسدآباد در 45 کیلومتری همدان و در مسیر بزرگراه کربلا واقع شده است.
7527/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گردنه اسدآباد امداد رساني هلال احمر ريزش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی گفت: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست