Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که دوستش را به ‌دنبال توهم شیشه‌ای به قتل رسانده است، در زندان در انتظار جلسه دادگاه به سر می‌برد. آفتاب‌‌نیوز : شرق نوشت: مردی که دوستش را به ‌دنبال توهم شیشه‌ای به قتل رسانده است، در زندان در انتظار جلسه دادگاه به سر می‌برد.

این پرونده زمانی به جریان افتاد که کارآگاهان جنایی استان فارس مطلع شدند در یک واحد آپارتمانی قتلی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وقتی به محل موردنظر رفتند جسد پسری جوان را که صاحب آن خانه بود، مشاهده کردند و فهمیدند این جوان به نام امین با ضربات چاقو از پا درآمده است. این در حالی‌ بود که هیچ‌ نشانه‌ای از سرقت در خانه وجود نداشت.
کارآگاهان در ادامه به پرس‌وجو از مردی پرداختند که پلیس را از وقوع این جنایت مطلع کرده بود. او گفت: شب قبل صدای درگیری و داد و فریاد شنیدم اما وقتی برای سرکشی از خانه‌ام بیرون آمدم، صدا قطع شده بود و مردی را دیدم که در حال دویدن بود و بیرون می‌رفت. آن زمان موضوع را جدی نگرفتم و پیش خودم فکر کردم شاید دعوای مختصری پیش آمده و ماجرا تمام شده است اما صبح روز بعد برای پیگیری مسئله به در خانه همسایه‌ام رفتم. هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. این در حالی بود که در باز بود و یک جفت کفش هم پشت آن وجود داشت که نشان می‌داد کسی در خانه است. مشکوک شدم و حدس زدم اتفاق بدی رخ داده است. به همین دلیل داخل خانه رفتم و رد خون را دیدم. وقتی وارد یکی از اتاق‌ها شدم، دیدم پتویی گوشه اتاق مچاله شده است. هنگامی که پتو را کنار زدم جسد را مشاهده و بعد هم پلیس را باخبر کردم.
افسران جنایی در جریان تحقیقات پی بردند امین دوستی صمیمی به نام ناصر داشت که زیاد به خانه او رفت‌وآمد می‌کرد. همچنین معلوم شد شب حادثه ناصر در منزل مقتول بود به همین دلیل این جوان به‌عنوان مظنون اصلی قتل شناخته شد و تحت تعقیب قرار گرفت.
ناصر بعد از دستگیری به کشتن دوستش اعتراف کرد و گفت در پی توهم شیشه‌ای مرتکب این جنایت شده است. او توضیح داد: من و امین رابطه خوبی با هم داشتیم و هیچ اختلافی نیز در میان نبود. شب حادثه به خانه او رفتم و شیشه کشیدم. بعد از چند دقیقه دچار توهم شدم. امین را به ‌شکل حیوانی عجیب و خطرناک می‌دیدم که قصد دارد به من حمله کند. در همان احوال به‌شدت از امین ترسیدم. به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و با آن چند ضربه به دوستم زدم. در آن شرایط اصلا متوجه رفتارم نبودم اما بعد از مدتی که به خودم آمدم فهمیدم چه کار کرده‌ام. جسد را به داخل یکی از اتاق‌ها بردم و رویش پتو انداختم و بعد هم فرار کردم. متهم ادامه داد: من هیچ قصدی برای کشتن دوستم نداشتم و حالا از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم. ناصر در ادامه صحنه قتل را نیز بازسازی کرد و سپس روانه زندان شد. در حال حاضر کیفرخواست علیه این جوان صادر شده و او به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شیشه مواد مخدر زندان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: هیچ کجای دنیا فجیع‌تر از جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده به وقوع نپیوسته است. این رژیم اقدام به مثله کردن پیکر‌های فلسطینی‌ها و سرقت اعضای بدن آنها در گور‌های دسته جمعی کرده است. این گور‌ها به تازگی در داخل بیمارستان ناصر کشف شده اند.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گور‌های دسته جمعی تبدیل کرده و با خون سردی کامل دست به کشتار کادر درمان و بیماران می‌زند. صهیونیست‌ها از صدا‌های ضبط شده درخواست کمک و فریاد‌های کودکان که از پهپاد‌ها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از تمام راه‌های مختلف برای نسل کشی ملت فلسطین از جمله گرسنه نگه داشتن آنها و گسترش بیماری‌های واگیردار در نوار غزه استفاده کرده است.

وی در ادامه افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار و ویرانی در غزه با حمایت تمام قد آمریکا صورت می‌گیرد. این کشور در محاصره نوار غزه، گرسنه نگه داشتن ساکنان این باریکه، کشتار آنها و جنایت نسل کشی شریک است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی تلاش دارد از به اصطلاح اعیاد یهودیان برای حمله به مسجدالاقصی و تعرض به این مسجد و نمازگزاران فلسطینی سوء استفاده کند. در کرانه باختری نیز شاهد عملیات بی سابقه مصادره اراضی فلسطینی‌ها توسط دشمن صهیونیستی طی ۳۰ سال گذشته هستیم. تجاوزات صهیونیست‌ها در این منطقه به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: عنوان یهودستیزی در کشور‌های غربی تنها زمانی استفاده می‌شود که مساله به دشمن صهیونیستی مرتبط باشد. در آلمان قصد دارند قانونی تصویب کنند که صرف انتقاد از دشمن صهیونیستی یهودستیزی تلقی شود. هر کس که خواهان توقف نسل کشی فلسطینی‌ها باشد در غرب به عنوان یهودستیز معرفی می‌شود. حتی برخی افراد در داخل مجلس نمایندگان آمریکا بمباران ملت فلسطین با بمب‌های هسته‌ای را تایید کردند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: تمام حقوقی که آمریکایی‌ها در قبال دانشجویان دانشگاه‌های این کشور قائل بودند بعد از درخواست برای توقف نسل کشی فلسطینی‌ها از بین رفت. دولت آمریکا امروزه دانشگاه‌های این کشور را به پادگان تبدیل کرده و دانشجویان را دستگیر می‌کند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در پایان گفت: رئیس جمهور و مقامات آمریکایی معترضان در دانشگاه‌های این کشور را تهدید به برکناری و اخراج کرده اند. آمریکایی‌ها حتی به قانون‌ها و شعار‌های خود در خصوص دموکراسی و آزادی بیان نیز پایبند نیستند. وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به جایی رسیده که هرگونه تجمع مسالمت‌آمیز ضداسرائیلی در داخل آمریکا را با سنگ‌دلی سرکوب می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!