Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:45:04 GMT

پیکر پاک ۳ شهید گمنام بر روی دستان مردم بوشهر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۴۹۵۳

پیکر پاک ۳ شهید گمنام بر روی دستان مردم بوشهر تشییع شد

پیکر پاک ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهیدپرور و قدرشناس بوشهر تشییع شد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، پیکر پاک و مطهر 3 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس  صبح امروز وارد بوشهر شد و فضای این شهر بار دیگر عطرآگین و معطر شد.

در مراسم تشییع 3 شهید والامقام جاویدالاثر 8 سال دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان،  استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح و سایر قشرهای مردم بوشهر برگزار شد شرکت‌کنندگان در مراسم با شعارهای شهدا زنده‌اند الله اکبر به خون آغشته‌اند الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و شهدا راهتان ادامه دارد، پیکرپاک شهدای گرانقدر  را  با شکوه خاصی تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر در آئین تشییع پیکر شهدای گمنام با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا اظهار داشت: تداوم راه شهدا در گرو این است که در مسیر شهدا حرکت کنیم.

عبدالکریم گراوند افزود: شهدا با فداکاری و جانفشانی کاری کردند که نظام اسلامی حفظ شود و ما اگر می‌خواهیم راه شهدا تداوم یابد باید از خود گذشتگی داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید از شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی همه در کنار هم پاسداری کنیم.

بوشهر| 3 شهید گمنام دفاع مقدس به جزیره مقاوم خارگ منتقل شد بوشهر|پیکر مطهر2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد خارگ آرام گرفت وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس+تصاویر

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اتحاد و و حدت  تاکید کرد: حفظ راه شهدا در گرو وحدت، همدلی و اتحاد است و همه باید با وحدت و همدلی پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

در این آئین سه شهید گمنام تشییع شدند که یکی از شهدا در شهرک سازمانی نیروی دریایی ارتش و دو شهید دیگر نیز در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان بوشهر خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان از تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روح‌اله حکیمی‌فرد در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی، با گرامیداشت هفته معلم و بسیج سازندگی، درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری، 4 شهید در شهر اصفهان تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان افزود: مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 9:00 صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویرتشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از 40 سال در بشرویهپیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از 40 سال شناسایی شد

وی با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد