Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:39:38 GMT

پیش‌بازی بایرن مونیخ - ولفسبورگ

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۵۲۴۳

پیش‌بازی بایرن مونیخ - ولفسبورگ

بایرن مونیخ در آستانه بازی بزرگ روز چهارشنبه‌‌اش در لیگ قهرمانان، مقابل لیورپول، امروز در بوندس‌لیگا، در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز آرنا میزبان ولفسبورگ خواهد بود.  

به گزارش "ورزش سه"، هدف بایرن مونیخ از بازی امروز خود مقابل ولفسبورگ که به میزبانی این تیم در آلیانز آرنا برگزار می‌شود صعود به صدر جدول و سبقت گرفتن از بوروسیا دورتموند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن و دورتموند در حال حاضر هر دو 54 امتیازی هستند ولی دورتموند به لطف تفاضل گل بیشتر صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

 

اما بایرن مونیخ همچنان به خاطر مصدومین خود نگرانی‌هایی دارد. آرین روبن تا چند هفته دیگر دور از میادین خواهد بود و کورنتین تولیسو تا پایان ماه جاری میلادی به ترکیب تیم برنخواهد گشت. استفاده از کینگزلی کومان و داوید آلابا هم در این بازی بعید به نظر می‌رسد. کوواچ احتمالا به این دو بازیکن چند روز استراحت خواهد داد تا برای بازی مقابل لیورپول کاملا آماده باشند.

 

 

به این ترتیب بایرن در مرکز خط دفاعی چهارنفره خود از متس هوملس و نیکلاس سوله استفاده خواهد کرد و دو دفاع کناری این تیم، کیمیش در سمت راست و رافینیا در سمت چپ خواهند بود.

 

مارتینز و آلاکانتارا دو هافبک دفاعی‌ای هستند که جلوتر از دفاع بایرن بازی کرده و وظیفه برقراری ارتباط بین باز دفاعی و فاز هجومی تیم را به عهده خواهند داشت. جلوتر از آنها خط هافبک سه نفره بایرن که وظیفه اصلی طراحی تهاجمی تیم را به عهده دارد از خامس رودریگز، توماس مولر و سرژ گنابری تشکیل خواهد شد.

 

مولر در سمت راست و گنابری در سمت چپ خامس، وظیفه تغذیه لواندوفسکی، تک‌مهاجم بایرن را به عهده خواهند داشت. گنابری به جای ریبری در سمت چپ بازی خواهد کرد و مولر به سمت راست متمایل خواهد شد.

 

 

 

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند

سرمربی رئال مادرید پس از برتری شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد خبر داد که هافبک ترکیه‌ای‌اش برخلاف شایعات منتشره، فصل بعد هم در این تیم خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شد در خانه رئال سوسیه‌داد به لطف گل دقیقه 29 آردا گولر به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، پس از این دیدار در تمجید از هافبک ترکیه‌ای‌اش گفت: واقعاً نگرش آردا را دوست داشتم، او برای هر توپ جنگید. گولر بازیکن خیلی مهمی برای آینده این باشگاه مهم خواهد بود و تردیدی نیست که او فصل آینده در رئال خواهد ماند. من عملکرد آردا را دوست داشتم. همه ما می‌دانیم که او چه بازیکن باکیفیت و بااستعدادی است.

وی همچنین درباره هافبک کروات خود اظهار داشت: مودریچ در چند بازی اخیر نشان داده بود که در شرایط بدنی مطلوبی است و در نیمه دوم توپ را خیلی خوب کنترل کرد و همین باعث شد تا ما از زیرفشار سوسیه‌داد خارج شویم. شرایط او ایده‌آل است و در بازی سه‌شنبه می‌تواند مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مواجه با این پرسش که «در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ چه کسی در قلب خط دفاعی کنار آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد؟»، گفت: باید به ترکیب‌مان نگاه کنم، چون میلیتائو از مصدومیت بازگشته و او در این دیدار برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان رفت. ما گزینه‌های زیادی داریم و باید در چند روز آینده این موضوع را ارزیابی کنم.

آنچلوتی همچنین در خصوص اینکه آیا احتمال دارد از میلیتائو و کورتوا در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند، گفت: کورتوا می‌تواند در دیدار با کادیس بازی کند و پس از آن بازی به بازی وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد. میلیتائو در این بازی نشان داد که آرام آرام در حال بازگشت به فرم اصلی خود است.

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

کارلتو در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم که برخی فکر می‌کردند ما برای گردش به اینجا می‌آییم اما بازیکنان ما این کار را نکردند. من به آنها به خاطر عملکردشان مقابل سوسیه‌داد بسیار افتخار می‌کنم. من به خاطر تعهد، نگرش، تمایل و اشتیاق بازیکنانم برای ادامه روند پیروزی‌ها به آنها خیلی افتخار می‌کنم. آنها می‌خواستند پویایی خوب خود را حفظ کنند و می‌خواهم از آنها تشکر کنم. از این نظر، آنها تماشایی بودند.

رئال مادرید با این برد 84 امتیازی شد و با حفظ صدرنشینی خود، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد، این در حالی است که بارسلونا و جیرونا با انجام یک بازی کمتر به ترتیب با 70 و 68 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند