Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:40:24 GMT

پنالتي هاي سوخته در روز باراني!

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۵۲۵۳

پنالتي هاي سوخته در روز باراني!

خبرگزاري آريا- پرسپوليسي‌ها در قائمشهر، معترض پنالتي سوخته براي تيم‌شان بودند.
به گزارش آريا، پرسپوليس و نساجي در قائمشهر، بخاطر بارش شديد باران فريم‌هاي جذاب زيادي داشت. پرسپوليس در نيمه اول، خوب بازي نکرد و يک گل هم خورد. ولي يک تصميم جنجالي از فغاني، باعث شد آن‌ها به جاي ناراحت عصباني به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقيقه 31 بازي، پرسپوليس براي جبران گل خورده از راست نفوذ کرد. سانتر کريمي در محوطه جريمه، به سروش رفيعي رسيد و شوت محکم او به ولسياني خورد. پرسپوليسي‌ها در اين صحنه، معتقد به پنالتي بودند و مي‌گفتند توپ به دست ولسياني برخورد کرده است. فغاني، داور مسابقه اما اعتقادي به پنالتي نداشت و بازي را ادامه داد. در صحنه آهسته‌اي که توسط تلويزيون پخش شد، به نظر مي‌رسد توپ به دست ولسياني برخورد کرده است. با اين حال اينکه چنين صحنه‌اي، مي‌تواند پنالتي باشد يا دست ولسياني در شرايط طبيعي بوده را کارشناسان داوري بايد تشخيص دهند.
حيدر سليماني درباره قضاوت عليرضا فغاني در ديدار تيم‌هاي نساجي و پرسپوليس در هفته بيست و يکم ليگ برتر که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد گفت: بارندگي شديد روي ديد داور تاثير گذاشت و باعث شد عليرضا فغاني در حد و اندازه خودش ظاهر نشود و پنالتي پرسپوليس را نبيند.
وي ادامه داد: در دقيقه 10 تصميم دوگانه داور و کمک داور اول در اعلام پرتاب اوت منجر به اعتراض تيم نساجي شد که در نهايت فغاني تصميم اشتباه خودش را تصحيح کرد و نظر کمک داورش را پذيرفت.
اين کارشناس داوري راجع به صحنه بحث برانگيز اين بازي در دقيقه 31 گفت: در داخل محوطه جريمه نساجي, توپ شوت شده به دست ولسياني برخورد کرد و داور بايد اعلام پنالتي مي‌کرد اما داور ادامه بازي داد و بازيکنان پرسپوليس نسبت به تصميم داور اعتراض داشتند. در دقيقه ٥٧ بازيکنان پرسپوليس اعتقاد به پنالتي داشتند اما در تصاوير تلويزيوني واضح نيست که آيا توپ به دست مدافع نساجي برخورد کرده يا خير. اگر توپ به دست مدافع نساجي برخورد کرده باشد داور بايد اعلام پنالتي مي‌کرد.
سليماني تصريح کرد: در دقيقه ٧٨ مهدي ترابي درون محوطه جريمه نساجي به دليل لغزندگي زمين سرنگون شد و اعتراض بازيکنان پرسپوليس بي‌مورد بود. اگر مدافع با دست هل داده باشد مهاجم به طرف جلو سرنگون مي‌شود که ترابي به حالت نشستن افتاد و در ادامه اخطار به کاميابي نيا به دليل اعتراض صحيح بود. در ادامه اعتراض‌ها مارکو مربي بدنساز پرسپوليس هم به دليل اعتراض به تصميم داور از روي نيمکت اخراج شد.
پرسپوليس در ديداري حساس در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر مقابل نساجي متوقف شد. سرخپوشان در روزي که حملات بسياري روي دروازه حريف انجام دادند، بيشتر از يک بار موفق به باز کردن دروازه حريف خود نشدند و سرانجام دو امتياز مهم را در کورس قهرماني از دست دادند. در بازي ديروز صحنه هاي حساس مختلفي وجود داشت که بخشي از آنها از نظر داوري مشکوک بود. در دقيقه 78 مهدي ترابي روي يک ضدحمله وارد محوطه جريمه سپيدرود شد و در آستانه زدن ضربه نهايي در موقعيت تک به تک قرار داشت که ناگهان با اثرگذاري مدافع حريف سرنگون شد. در اين لحظه ترابي برخورد شديدي با دروازه بان پيدا کرد و با آسيبي نسبتا جدي مواجه شد.
هافبک تکنيکي پرسپوليس بعد از اين برخورد، از زمين خارج شد و تحت مداواي پزشکان تيمش قرار گرفت. با توجه به اينکه پرسپوليس هر سه تعويض خود را انجام داده بود، برانکو نمي توانست ترابي را با بازيکني جايگزين کند. به همين دليل مداواي او براي چند دقيقه ادامه يافت؛ دقايقي که پرسپوليسي ها را به شدت نگران کرده بود تا مبادا بازيکن ارزشمند خود را در اين برهه حساس از دست بدهند. از انجا که مصدوميت اين بازيکن از ناحيه زانو رخ داده بود، اين نگراني بيشتر شد و احتمال مي رفت که رباط صليبي اين بازيکن با مشکلي بزرگ روبرو شده باشد. اما ترابي دقايقي بعد وارد زمين شد و پس از سپري کردن يکي دو دقيقه بدون ريسک و با راه رفتن، توانست فشار بيشتري روي پاي خود بياورد و حتي چند دريببل هم در وقت هاي تلف  شده بازي زد که احتمالا ناشي از بهبود يافتن مشکل آسيب ديدگي اش داشته است.
پرسپوليس بايد سه شنبه هفته پيش رو ديداري بسيار مهم با السد قطر انجام دهد و نياز دارد که همه مهره هاي خود را در اختيار داشته باشد. با وجود اينکه بازگشت ترابي به زمين احتمال بهتر شدن وضعيت او را بالا برده بود، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پس از بازي اعلام کرد که اين بازيکن ديدار با السد را از دست داده و مصدوميتش چندان هم ساده نيست. حالا پرسپوليسي ها در فشردگي ديدارهايشان يک نگراني ديگر هم دارند و بايد منتظر جواب آزمايش هاي پزشکي روي پاي مهدي ترابي باشند. ديدارهاي حساس آسيايي، ادامه بازي هاي سخت ليگ و به ويژه دربي پايتخت که قرار است در فروردين ماه برگزار شود، مصدوميت هر بازيکني را به يک خبر ناگوار بزرگ تبديل مي کند، چه برسد به ستاره اي تاثيرگذار در حد مهدي ترابي.


عليرضا بيرانوند در پايان ديدار مقابل نساجي گفت: حيف شد 2 امتياز مهم را از دست داديم باران هم ما را اذيت کرد. روي اتفاق گل خورديم و از نساجي بهتر بوديم. متأسفانه روز خوبمان نبود و دقت نکرديم. مي‌توانستيم در اين بازي سه امتياز را بگيريم.
وي در مورد عملکرد داوري گفت: چه بگويم اگر صحبتي هم بکنيم مي‌گويند فغاني بهترين داور ايران است. شجاع خليل‌زاده راست گفته است انتظار نداشتيم دو پنالتي واضح براي ما گرفته نشود. صحنه مهدي ترابي را ديدم پنالتي نبود اما در دو صحنه‌اي که توپ به دست بازيکن نساجي برخورد پنالتي اتفاق افتاد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نساجي پرسپوليس پنالتي هاي سوخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث