Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جرجانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این استارتاپ که طی سه روز گذشته برگزار شد ۱۵۰ نفر ثبت نام کردند که ۵۶ ایده ثبت شد.

وی افزود: در این رویداد تیم آموزشیار با ارائه ایده آموزش تصویری از روی کتاب با گوشی برای آموزش مفاهیم به کودکان ۴ تا ۷ سال موفق به کسب رتبه اول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرجانی ادامه داد: تیم آژانس من با ارائه ایده اپلیکیشن هماهنگی میان مسافر و راننده برای سرویس دهی در شهر موفق به کسب رتبه دوم و تیم‌های سراچه با ارائه ایده طراحی سامانه برای بازسازی و نوسازی منازل با کمترین زمان و هزینه و همچنین ایده چهل تکه در خصوص تولید کالا‌های متنوع از پارچه‌های دورریختنی مبل سازی‌ها مشترکا موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: همچنین ایده تجربه من در خصوص استفاده از تجارب افراد بازنشسته در سازمان‌ها شایسته سپاس شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از این ایده‌های برگزیده حمایت‌هایی از جمله کمک در زمینه خدمات زیرساختی مانند تأمین مکان، کمک هزینه بکارگیری یک نیروی انسانی، کمک هزینه خرید رایانه  و آموزش و مشاوره و همچنین کمک هزینه ثبت اختراع و طرح ایده پردازان و حمایت برای تجاری سازی و بازاریابی محصولشان را انجام خواهد داد.

این رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

پارک علم و فناوری هم شرایط استقرار صاحبان ایده در مرکز رشد پارک علم وفناوری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ط ا

شرکت ۱۵۰ نفر در استارتاپ صنایع کوچک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد