Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل و نقل فراهان گفت: به دنبال بارش‌های اخیر ۵۲۰ کیلومتر باند از محورهای شهرستان توسط راهداران برف‌روبی و همچنین ۱۳۰ تُن نمک، شن و ماسه به محورها پاشیده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ با ورود سامانه بارشی در روز گذشته به استان مرکزی شاهد بارش برف و باران در شهرستان فراهان بودیم، بارش ها در ارتفاعات و نقاط کوهستانی به صورت برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت بارش برف و سرمای هوا، لغزندگی معابر و جاده ها مدارس کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح در فراهان تعطیل شد.

وضعیت جوی این شهرستان در ۲۴ ساعت آینده ابری با بارش برف پیش بینی شده است در بعداز ظهر دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد.

 با توجه به اینکه بارش برف احتمال سنگینی و شکسته شدن شاخه درختان را در پی دارد، از ساعات اولیه صبح امروز نیروهای فضای سبز شهرداری، عملیات برف تکانی درختان در سطح شهر فرمهین را آغاز کردند.

 

 

 

 

 

 

مهدی فراهانی، رئیس راهداری و حمل و نقل فراهان  گفت: از زمان شروع بارش برف در نواحی برفگیر و کوهستانی شهرستان، نیروهای راهداری برای بازگشایی محورها اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: به دنبال بارش‌های اخیر ۵۲۰ کیلومتر باند از محورهای شهرستان توسط راهداران برف‌روبی و همچنین ۱۳۰ تُن نمک، شن و ماسه به محورها پاشیده شده است و در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه