Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیر خوانی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تاکنون به ۵ هزار و ۹۸۸ حادثه در ۱۱ ماه امسال در قالب تیم‌های عملیاتی امدادرسانی کردند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی به هزارو ۹۳۰ حادثه جاده ای، ۷۶۲ حادثه شهری، ۷۹۱ حادثه دریایی و ساحلی، ۲۰۴ حادثه کوهستان، ۳۹ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۹۷۷ حادثه برف و کولاک، ۸ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۲۸ حادثه صنعتی و کارگاهی، دو حادثه زلزله، ۷ حادثه طوفان، ۲ حادثه ریزش آوار و ارائه خدمات موردنیاز به  ۲ هزار و ۱۳۰ نفر از مراجعان به پایگاه‌های امداد و نجات از مهمترین خدمات هلال احمر مازندران در  امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر خوانی گفت:  ۴ هزار و ۴۳۱ نفر در قالب ۱۳ هزار و ۲۲ تیم عملیاتی امسال برای امداد رسانی به حوادث اعزام شده‌اند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران به نقش هلال احمر در امداد رسانی حوادث مختلف تاکید کرد و افزود: تیم‌های عملیاتی هلال احمر مازندران برای امدادرسانی به  حادثه دیدگان از  ۳ هزار و ۴۳۹ دستگاه آمبولانس و ۱۹۷ دستگاه خودروی نجات استفاده کردند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان در ۹ حادثه از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده کرده است.

لازم به ذکر است؛ جمعیت هلال احمر مازندران از نظر تعداد انجام عملیات‌های امداد و نجات جزء استان‌های برتر کشور است.

انتهای پیام / م

امداد رسانی به ۵ هزار ۹۸۸ نفر حادثه دیده در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت