Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعلام برنامه‌های نوروزی سیما، صبح امروز شنبه ۱۸ اسفند با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

محمدمهدی یادگاری مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی و مسعود احمدی افزادی دبیر جشنواره جام‌جم نیز در این نشست حضور داشتند.

کارنامه سیما در سال ۹۷

میرباقری در ابتدای این نشست با اشاره به اتفاقات تلویزیون در سال ۹۷ عنوان کرد: در سال ۹۷ یک حرکت رو به رشد و تا حدی طوفانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهار ۹۷ با مجموعه‌های نوروزی رکورد میزان بیننده را زد که میزان آن ۸۷ درصد بود.

وی افزود: در نوروز ۹۷ مجموعه «کلاه قرمزی» و سریال‌ها و برنامه‌های پربیننده‌ای داشتیم و در تابستان هم پخش مسابقات فوتبال و سریال‌های پربیننده‌ای مثل «پدر» موجی از اتفاقات را رقم زد.

میرباقری تأکید کرد: رسانه ملی امسال بزرگترین راهپیمایی بعد از ۱۳ آبان سال ۵۸ را در سال ۹۷ پوشش داد. راهپیمایی بزرگ اربعین را هم پوشش دادیم.

وی ادامه داد: همچنین در پاییز سریال «بانوی عمارت» به عنوان یک سریال جریان‌ساز مورد اقبال قرار گرفت و در زمستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بزرگترین راهپیمایی جمهوری اسلامی رقم خورد. سال ۹۷ از حیث جریان‌سازی سال قابل اعتنایی بود.

معاون سیما تأکید کرد: از طرف دیگر در این سال توجه جدی به جوان‌گرایی از رویکردهایی ما بود که در شبکه‌های یک، سه، چهار و پنج بود و همچنین در سطح مدیرگروه‌ها تغییراتی صورت گرفت. این اتفاقی بود که سال‌ها رهبر انقلاب با آن عنایت ویژه‌ای بر آن تأکید داشتند و امیدواریم نیروهای جوان ما خلاقیت خود را در این عرصه ظهور و بروز بدهند.

وی افزود: مطلب دیگر پیروزی‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد است که به صورت ویژه در سیما دستاوردهای انقلاب را عرضه کردیم و نظرسنجی‌ها نشان داد برنامه‌های ما مورد اقبال زیادی قرار گرفتند. امسال مستندهای ما چندین برابر نسبت به سال قبل بود. به هرحال جمعیت زیادی از کشور ما انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند و ما در برنامه‌ها و مستندها عدم وجود انتخابات‌های آزاد و جنایات در دوران پهلوی را به تصویر کشیدیم که کار شگرفی در تولیدات ما بود.

این گزارش در حال تکمیل است...

کد خبر 4562799 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضي ميرباقري سازمان صداوسیما سریال نوروزی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان