Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ دکتر بنفشه رفیعی، در همایش ستارگان دانش شهرستان قدس که به منظور تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ که با حضور مسئولین شهرستانی در سالن همایش های فرهنگ و هنر باغ ملی برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، اظهار داشت: کسب رتبه های برتر کنکور سراسری توسط دانش آموزان این شهرستان بسیار تحسین برانگیز و مایه مباهات است لذا به منظور تقدیر و ایجاد انگیزه مضاعف، طرح تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری در کمیسیون فرهنگ و امور بانوان شورا مطرح شد و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت و حمایت اداره آموزش و پرورش این مراسم برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون فرهنگ و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس، افزود: با توجه به نقش حائز اهمیت تعامل سازنده مدیریت شهری با اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی در دوره پنجم همواره سعی کرده است با تعامل سازنده با این اداره، زمینه ارتقا و افزایش سرانه های آموزشی و فرهنگی را فراهم نماید.  

وی با اشاره به اقدامات و فعالیتهای شورا در جهت افزایش سرانه های آموزشی این شهرستان، ادامه داد: علی رغم اینکه برخی از اقدامات و فعالیتها در حیطه وظایف شورای اسلامی تعریف نشده، اقداماتی در این زمینه از سوی شورای اسلامی شهر صورت گرفته است که اختصاص 5 قطعه زمین با مساحتی بالغ بر 14800 متر مربع به منظور احداث مدرسه، تخصیص اعتباراتی برای جشن عاطفه ها و سرویس مدارس استثنایی و روز معلم از جمله این اقدامات می باشد.

دکتر بنفشه رفیعی بیان داشت: همچنین کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اجتماعی این شورا برخی از برنامه ها و مراسم ها را در مدارس برگزار می کنند که از جمله آن می توان به مراسم روز ملی درختکاری و روز جهانی معلولین در مدارس اشاره کرد.

رییس کمیسیون فرهنگ و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس، در خاتمه ضمن تأکید بر این موضوع که داشتن امید و پشتکار در برابر شکستهای مکرر به طور حتم به موفقیت و پیروزی منجر می شود، خاطر نشان کرد: امروز وظیفه مهم اعتلا، سرافرازی و سربلندی کشور بر دوش شما جوانان گرانبهایی گذاشته شده است تا با علم و ایمان جامعه را به قله معرفت و سرافرازی برسانید و با کوشش و تلاش مضاعف افق های جدیدی را برای پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران زمین ترسیم کنید.

گفتنی است؛ در این همایش از دانش آموزان برگزیده دارای رتبه های برتر دو و سه رقمی کنکور سراسری و همچنین مربیان، مدیران و معلمان ایشان که در نیل به این رتبه ها نقش مؤثر و حائز اهمیتی داشتند، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی توسعه پایدار جامعه دانش آموزان شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روز معلم بهانه‌ای است برای قدردانی از معلمانی که با عشقی وافر به تربیت نسل‌های آینده ساز کشور، نقشی سرنوشت ساز در تعالی و توسعه کشورمان داشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد