Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اولین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد رشته ایت بال قهرمانی بانوان غرب کشور به میزبانی سنندج برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۵ ورزشکار در قالب چهار تیم به نمایندگی از استان‌های کردستان، همدان، ایلام و کرمانشاه در دو نوبت صبح و عصر در سالن بیلیارد مجموعه تفریحی ورزشی فامیلی لند شهر سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان و با مشخص شدن نفرات برتر، یاسمن صادقی سرابشهرک، سهیلا کاظمی، مهوش کمانگر پور و فاطمه قبادی به نمایندگی از تیم کردستان عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

در نتایج تیمی نیز تیم کردستان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های همدان و کرمانشاه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، اولین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد رشته ایت بال قهرمانی بانوان غرب کشور روز جمعه ۱۷ اسفندماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ع

درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد

ایسنا/کردستان شناگر توانمند کردستانی، مدال های رنگارنگ رقابت های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا ‌عبدالباسط فلاحی، شناگر شایسته‌ کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

‌این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی