Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:50:18 GMT

دادگاه سیدمحمدرضا خاتمی برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۷۸۲۱

دادگاه سیدمحمدرضا خاتمی برگزار نشد

وکیل نایب رییس مجلس ششم از برگزار نشدن نخستین جلسه دادگاه محمدرضا خاتمی خبر داد و گفت: ما صبح امروز - شنبه - در وقت مقرر در دادگاه حاضر شدیم که به دلیل بلاتصدی بودن دادگاه، نخستین جلسه رسیدگی برگزار نشد و مقرر شد که وقت دادگاه در آینده ابلاغ شود

وکیل نایب رییس مجلس ششم از برگزار نشدن نخستین جلسه دادگاه محمدرضا خاتمی خبر داد و گفت: ما صبح امروز - شنبه - در وقت مقرر در دادگاه حاضر شدیم که به دلیل بلاتصدی بودن دادگاه، نخستین جلسه رسیدگی برگزار نشد و مقرر شد که وقت دادگاه در آینده ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ریاست جمهوری سال 1388

به گزارش ایرنا، حجت کرمانی وکیل محمدرضا خاتمی درباره اتهامات اعلام شده علیه موکل خود و جلسه رسیدگی به این اتهامات که قرار بود صبح امروز برگزار شود، اظهارداشت: پیرو مصاحبه موکلم با برنامه اینترنتی رودررو درباره تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری دهم، وی متهم به نشر اکاذیب شد.
وی افزود: جلسه نخست رسیدگی به این اتهامات امروز - 18 اسفند- به دلیل بلاتصدی بودن دادگاه برگزار نشد که به محض اعلام وقت بعدی دادگاه در وقت تعیین شده برای رسیدگی و دفاع حاضر می شویم.
کرمانی یادآور شد: وقت جلسه بعدی هنوز اعلام نشده است.
به گزارش ایرنا، دادگاه محمدرضا خاتمی قرار بود امروز در شعبه 1057 دادگاه دوم کیفری مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت برگزار شود.
محمدرضا خاتمی نایب رییس مجلس ششم و از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب آذر سال جاری و در پی اظهارت خود در برنامه اینترنتی «رو در رو» درباره انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88 به دادگاه فراخوانده شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری