Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:40:24 GMT

1200 وصیت نامه شهید در خراسان جنوبی گردآوری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۷۸۹۱

1200 وصیت نامه شهید در خراسان جنوبی گردآوری شد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام تقی عزیزی روز شنبه در نشست خبری افزود: براساس پیگیری ها تاکنون وصیت نامه شهدایی که فامیلی آنها با الف آغاز می شود، تکمیل شده و در صورت تامین اعتبار از استانداری بقیه در تیراژ بالای 500 عدد در مرحله اول به چاپ خواهد رسید.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمع آوری و نشر آثار و وصایای شهدا است که در این راستا 20 عنوان کتاب از وصایا با موضوعات حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، اسلام، اخلاق، نماز، جهاد و جنگ در تیراژ پایین منتشر شده و در صورت تامین اعتبار در تیراژ بالاتر به چاپ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، به همین مناسبت همایش گرامیداشت روز شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این همایش تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران حضور خواهند داشت و تجلیل از خانواده و خدام شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه های این روز است.
عزیزی ادامه داد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش هنر در این مهم اجتناب ناپذیر است که هنرمندان با تولید آثار فاخر باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و عزت ایران اسلامی تبیین کنند.
وی برگزاری مسابقات انشانویسی در مدارس استان را از دیگر برنامه های روز گرامیداشت شهدا ذکر و تصریح کرد: 22 دانش آموز دارای اثر برتر تجلیل می شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی غبارروبی مزار شهدا، تقویت طرح سپاس، فعالیت در فضای مجازی و طرح نهالکاری هر شهید یک کاشت درخت را از دیگر برنامه های بزرگداشت روز شهدا بیان کرد.
وی از فعالیت مضاعف موسسه پیام آوران ایثار در این مدت خبر داد و گفت: پیام آوران ایثار با حضور در دانشگاه ها، مدارس و مساجد با بیان خاطرات بر اهمیت این روز خواهند افزود.
خراسان جنوبی دارای 2 هزار شهید، سه هزار و 500 جانباز و 230 آزاده است.
به گزارش ایرنا 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
پس از درخواست مسئولان نهادهای ایثارگری و تایید مقام معظم رهبری در سال 1381 با تجمیع بنیاد شهید انقلاب اسلامی، سازمان امور جانبازان و ستاد رسیدگی به امور آزادگان در ساختاری یکپارچه بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفت.
3215*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اخلاق امام خمینی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند