Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@08:18:02 GMT

رئیس المصطفی با سفیر سیرالئون در ایران دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۸۰۴۰

رئیس المصطفی با سفیر سیرالئون در ایران دیدار کرد

به گزارش ایکنا به نقل از المصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ علی عباسی در دیدار علی بادارا کامارا، سفیر سیرالئون در ایران، با بیان این که قم، بین‌المللی‌ترین شهر فرهنگی و مذهبی ایران شناخته می‌شود، اظهار کرد: حوزه علمیه قم، بزرگ‌ترین حوزه علمیه ایران است که نقش مرکزیت حوزه‌های علمیه دیگر شهرها را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که جامعةالمصطفی به عنوان بخش بین‌المللی حوزه‌های علمیه، از نظر سازمانی مجموعه‌ای مستقل شناخته می‌شود، اذعان کرد: در جامعة‌المصطفی، بیش از پنجاه‌هزار نفر در حال تحصیل و فراگیری علوم انسانی، اسلامی و مطالعات فرهنگی و زبان شناسی هستند.
رئیس جامعةالمصطفی ضمن ارائه گزارشی از حضور دانش‌پژوهان سیرالئونی در جامعةالمصطفی، توجه به وحدت اسلامی و همکاری مذاهب و ادیان را از مهم‌ترین تأکیدات جامعة‌المصطفی به دانش‌پژوهان دانست و یادآور شد: نمایندگی‌های جامعه‌المصطفی نه تنها میزبان دانش‌پژوهانی از مذاهب مختلف اسلامی هستند، بلکه پیروان ادیان، به ویژه مسیحیت نیز در نمایندگی‌های جامعه‌المصطفی حضوری فعال دارند.
عباسی با بیان این که بخش قابل توجهی از دانش‌پژوهان نمایندگی افغانستان را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: نمایندگی جامعة‌المصطفی در استان گلستان، یکی از موفق‌ترین نمایندگی‌های المصطفی و میزبان دانش‌پژوهانی با ملیت‌ها و مذاهب مختلف است.
وی با تأکید بر این که قم و جامعة‌المصطفی، نماد همزیستی مذاهب و ادیان است، خاطرنشان کرد: قانون‌پذیری، توجه به مصالح سرزمینی و رعایت قوانین کشورها، از مهم‌ترین تأکیدات و سفارش‌های جامعة‌المصطفی به دانش‌پژوهان به شمار می‌رود.
رئیس جامعةالمصطفی ضمن اشاره بر ارتقای سطح کیفی حوزه‌های آموزشی در جامعةالمصطفی، با بیان این که توجه به بنیه‌های اخلاقی دانش‌پژوهان، از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های جامعة‌المصطفی است، ابراز کرد: جامعة‌المصطفی با عضویت در اتحادیه‌های بزرگ دانشگاهی و بین‌المللی، همواره، از همکاری علمی با دانشگاه‌های بین‌المللی استقبال می‌کند.
وی با بیان این که جامعة‌المصطفی با بیش از هفتاد دانشگاه داخلی و بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا نموده است، گفت: دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی، بهترین حلقه اتصال علمی و فرهنگی دو کشور به شمار می‌روند.
علی بادارا کامارا، سفیر سیرالئون در ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از میزبانی جامعة‌المصطفی از دانش‌پژوهان این کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به درصد بالای بی‌سوادی در سیرالئون، جامعةالمصطفی می‌تواند با ایفای نقش در این حوزه، حضوری پررنگ‌تر و مؤثر در ارتقای سطح دانشی مردم این کشور داشته باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد