Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی مدارس استان مرکزی در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف به سبب بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر تعطیل اعلام شد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، استان مرکزی از روز گذشته با ورود موج بارشی شاهد کاهش دمای هوا و بارش برف در اکثر نقاط بوده که همین امر سبب شد تا آموزش و پرورش استان مرکزی به سبب سرما، برودت دما و یخ‌زدگی معابر مدارس استان را در شهرهای مختلف تعطیل کرده یا ساعت کاری آنها را با تاخیر اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی تمامی مدارس شهری و روستایی اراک در تمام مقاطع در نوبت عصر امروز 18 اسفندماه تعطیل است.

پیرو این اعلام مدارس نوبت عصر تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در شهرستان‌های فراهان، خنداب، شازند و کمیجان و نیز بخش خرقان از شهرستان زرندیه هم تعطیل اعلام شد.

همچنین فعالیت آموزشگاه‌های زبان با توجه به اینکه مخاطبان اصلی آنها دانش‌آموزان هستند تعطیل است، مسابقات فرهنگی و هنری ناحیه 2 اراک هم لغو و زمان و تاریخ دقیق برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.

مدارس چند شهرستان کردستان به‌دلیل بارش شدید برف تعطیل شدکردستان|مدارس شهرستان بیجار فردا تعطیل شدآخرین جزئیات از تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری

آزمون شفاهی حفظ جزء 30 قرآن کریم(فعالیت مشترک ادارات کل آموزش و پرورش ، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ وارشاد ) امروز شنبه 18 اسفند97  درشهرستان‌هایی که مدارس به سبب بارش شدید برف تعطیل شده، لغو و تاریخ جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

این درحالی است که مدارس شهری و روستایی اراک، همچنین شهرستان‌های فراهان، خمین، خنداب، شازند و کمیجان و منطقه سربند در تمام مقاطع در نوبت صبح امروز هم تعطیل بوده است.

مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستای  بخش خرقان از شهرستان زرندیه هم در نوبت صبح تعطیل بوده و مدارس شهری و روستایی تمامی دوره‌های تحصیلی نوبران هم در نوبت صبح با تاخیر و ساعت نه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟