Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@03:09:32 GMT

پیام تبریک رئیس جمهور به حجت السلام رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۸۶۱۸

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه ، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمانهای بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی ابراز امیدواری کرده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایهگذاری و صیانت از فعالیتهای سالم اقتصادی در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن این پیام تبریک به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه
 سلام علیکم
انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را که نشان اعتماد معظمله و مدیریت شایسته شما در مسئولیتهای پیشین در آن قوه است، تبریک میگویم.
دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، مهمترین نماد اراده نظام اسلامی برای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و تأمین امنیت اجتماعی است. بیتردید انجام این رسالت خطیر در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات حزبی و جناحی و بیاعتنا به فشار برخی از قدرتهای رسانهای و تبلیغی امکانپذیر خواهد بود، که در این راستا قدمهایِ برداشته شده، باید تکمیل گردد.
در این مقطع حساس بخش بزرگی از بار مسئولیتِ تقویتِ سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام بر دوش آن قوه محترم است، که با پیروی از سیره و منش شهید آیتالله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضاء اسلامی در کشور و اجرای دقیق قوانین و فرامین امام راحل(ره) بهویژه فرمان 8 مادهای سال 1361 ایشان و ارشادات مقام معظم رهبری مدظله، میتوانیم شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر ارزشهای اسلامی و انقلابی باشیم.
اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمانهای بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی، امیدوارم با حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایهگذاری و صیانت از فعالیتهای سالم اقتصادی در کشور باشیم.
همچنین لازم میدانم از خدمات و تلاشهای ریاست پیشین قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در خدمت به مردم و نظام اسلامی از خداوند بزرگ مسألت نمایم. حسن روحانی           
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جدید قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی پیام تبریک رئیس جمهور روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم