Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد،  در مراسمی که به منظور تبادل تفاهمنامه پوششهای بیمه‌ای برای دریافت بیمه‌نامه بین شرکت بیمه دانا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و قوه قضاییه برگزار شد، کارکنان و بازنشستگان این قوه به طرح سراسری  مهر دانا پیوستند.

در این مراسم که با حضور  مرضیه وحید دستجردی رییس مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه ابراهیم کاردگر،  نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مدیران ارشد طرفین تفاهم نامه برگزار شد، دستجردی ضمن تجلیل از خدمات مطلوب بیمه دانا، بر تداوم خدمت‌رسانی این شرکت بیمه‌ای تاکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاردگر در این مراسم، طرح مهر دانا را طرحی منحصر به فرد در صنعت بیمه عنوان کرد و گفت : در این طرح تمامی کسانی که به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند و متقاضی خرید بیمه نامه شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی باشند، می‌توانند تا سقف ۲٫۵ میلیون تومان، بدون کارمزد و ضامن  و بدون نیاز به مراجعه به بانک، تسهیلات بانکی دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه دانا، آرامش و آسایش بیمه‌گذاران را هدف و رویکرد اصلی این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با خدمت‌رسانی مطلوب بیمه‌ای به کارکنان و بازنشستگان قوه قضائیه، این طرح بخوبی بتواند نیازهای متقاضیان را برطرف کند.

دراین نشست، دکتر مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضائیه ضمن تشکر و قدردانی از دکتر کاردگر و بیمه دانا به دلیل ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به ویژه در حوزه درمان، از تمامی کارکنان و همکاران خود خواست از این خدمت بزرگ بیمه دانا بهترین استفاده را ببرند.

وی افزود: تخصص بیمه دانا در حوزه درمان است و اکنون طرح مهر دانا نیز بستر بسیار مناسبی را برای بهره‌مندی همکاران قوه قضاییه از خدمات مطلوب این شرکت فراهم کرده است.

در این جلسه، مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مردم، حذف مراجعات مکرر مردم به بیمه و بانک و انجام امور بصورت الکترونیکی را از جمله مزایای طرح مهر دانا عنوان کرد.

« “مهر دانا” طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن متقاضیان می توانند به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مهر دانا  اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است. 

بیمه دانا بعد از امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تاکنون با اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج اصناف کشور و شرکت ذوب‌آهن اصفهان قرارداد منعقد کرده و آنها را زیر پوشش طرح مهر دانا قرار داده است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است