Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، جلسه مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان به ریاست مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان در محل دفتر وی برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به وجود ظرفیت نیروی انسانی متعهد در اداره کل جهت پیشبرد و توسعه ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: وظیفه مهم دستگاه های اجرایی از جمله ورزش و جوانان ،انجام خدمات کامل و مطلوب و پاسخگویی به موقع و درست به مردم می باشد و باید نسبت به انجام وظایف و حوزه کاری مان تعصب داشته تا منتج به نتایج خوب برای مردم و حتی خودمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر همکاری لازم و پاسخگویی مناسب به سیستم های بالادستی از جمله استانداری و وزارت ورزش و جوانان و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، احترام و بروخورد مناسب با ارباب رجوع و گذاشتن وقت و انرژی برای انجام کار درست تاکید کرد. مدیرکل ورش و جوانان با بیان اینکه در این 9 ماهه گذشته به تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش و جوانان در تمامی حوزه های کاری پرداختیم، افزود : سال 98 سال شروع اجرای این برنامه راهبردی خواهد بود که ان شا الله شاهد پیشرفت های مهمی در زمینه های مختلف ورزش و جوانان باشیم. در این جلسه ابلاغ رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان به صادق زینی ملک آباد اهدا شد. در پایان مسوولین ستادی به بیان مسایل و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مشکلات نیروی انسانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود