Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:28:04 GMT

لغزندگی جاده ها جان راننده تیبا را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۱۸۱

لغزندگی جاده ها جان راننده تیبا را گرفت

سرهنگ عزیزی ، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: در تصادف دیشب در جاده ملایر به بروجرد راننده یک خوردو تیبا در گذشت.

وی با بیان اینکه در این تصادف لغزندگی جاده به خاطر براش برف نقش مهمی داشته است، گفت: راننده خوروی تیبا در حال حرکت در جاده ملایر، بروجرد بود که به خاطر رعایت نکردن فاصله قانونی مناسب در زمان بارش های جوی از خودروی جلویی با یک دستگاه اتوبوس برخورد و راننده تیبا در دم فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به خصوص در هوای های بارانی و برفی تاکید کرد و افزود:همراه داشتن وسایل مورد نیاز در سفر های زمستانی و ایمنی و سالم بودن خوردرو ها درکنار رعایت سرعت مجاز و فاصله مناسب از خودرو های دیگر می تواند تصادفات را به شدت کاهش و جلوی تصادفات فوتی را بگیرد.

انتهای پیام/ا

تصادف منجر به فوت در استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت