Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی ازدحام جمعیت در ایام نوروز به دلیل بازگشایی آب زاینده رود، تمهیدات مناسبی برای رفاه حال گردشگران از جمله افزایش گیت‌های ورودی باغ فدک در نظر گرفته شده است تا اسکان مسافران با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در  جمع مدیران حوزه خدمات شهری، ضمن تشکر از رییس جمهور به منظور دستور بازگشایی آب زاینده رود در ایام نوروز اظهارکرد: شهر اصفهان با دارا بودن جاذبه‌های ارزشمند تاریخی، همواره به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود و زاینده رود به عنوان شاهرگ حیاتی این شهر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بازگشایی زاینده رود در نوروز ۹۸ موجب شور و نشاط اجتماعی و توسعه گردشگری در این شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: جاری بودن آب زاینده رود در ایام نوروز علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی میان مردم اصفهان، رونق گردشگری و افزایش رضایتمندی مسافران نوروزی را در پی خواهد داشت.

امیری با اشاره به آمادگی اصفهان به منظور میزبانی از گردشگران نوروزی اظهار کرد: کمیته‌های مختلف در ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با همکاری یکدیگر و در تعامل با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

وی گفت: به محض اطلاع از دستور رییس جمهور به وزارت نیرو مبنی بر جاری شدن آب زاینده رود در ایام نوروز، اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با کمک سازمان خدمات موتوری در حال آماده سازی بستر زاینده رود برای بازگشایی آب زاینده رود هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در پنج ورودی شهر اصفهان یعنی در چهار طرف شهر، ستادهای هدایت و اسکان از مسافران استقبال خواهند کرد و به منظور مدیریت اسکان مسافران و پیش‌بینی افزایش جمعیت بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود از تمام ظرفیت هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس سطح شهر، منازل استیجاری دارای مجوز استفاده شود، همچنین تعداد زیادی از خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین بیش از ۴۰ سالن ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی مجهز می‌شوند.

امیری بازگشایی آب زاینده رود را عاملی برای افزایش حضور مسافران و گردشگران در شهر اصفهان دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود که حجم مسافران نوروزی تا دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یابد و برای استقبال از مسافران نوروزی باید به نسبت اماکن اسکان، نیروهای انسانی در بخش های مختلف را افزایش دهیم تا بتوانیم پاسخگوی خواسته‌ها و نیازهای گردشگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه باغ فدک به عنوان تنها مکان اسکان روباز موقت اصفهان با امکانات مناسب تفریحی و خدماتی آماده استقبال از مسافران است، گفت: با توجه به پیش بینی ازدحام جمعیت در ایام نوروز به دلیل بازگشایی آب زاینده رود، تمهیدات مناسبی برای رفاه حال گردشگران از جمله افزایش گیت‌های ورودی باغ فدک در نظر گرفته شده است تا اسکان مسافران با سرعت بیشتری انجام شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شهر شهرداری اصفهان مسافران نوروزی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد