Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:39:17 GMT

همدان قهرمان مسابقات جودو غرب کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۵۴۳

همدان قهرمان مسابقات جودو غرب کشور شد

کبری کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در قالب منطقه 6 کشور به مدت 2 روز و با حضور 55 ورزشکار در 11 وزن به میزبانی شهر همدان برگزار شد.
وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها تیم همدان الف با 11 مدال طلا در جایگاه نخست قرار گرفت، کردستان با 2 مدال نقره و هشت برنز دوم شد و کرمانشاه با 2 نشان نقره و سه برنز بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی خاطرنشان کرد: تیم همدان ب در بخش تیمی دوم شده بود اما به رسم مهمان نوازی از دریافت عنوان دومی انصراف داد.
وی افزود: همچنین در بخش انفرادی و در وزن منهای 28 کیلوگرم، منهای 30 کیلوگرم ستایش رجبی، منهای 36 کیلوگرم مریم الماسی ، منهای 40 کیلوگرم شقایق زارع و منهای 44 کیلوگرم معصومه ورمزیار همگی از همدان قهرمان شدند.
نائب رییس هیات جودو همدان یادآور شد: همچنین در وزن منهای 48 کیلوگرم حدیث قراگوزلو، وزن منهای 52 کیلوگرم زینب فاضلی، وزن منهای 57 کیلوگرم نادیا کارپسند، در وزن منهای 63 کیلوگرم مهسا ربیعی، وزن منهای 70 کیلوگرم محیا سیفی زارع و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم مرضیه شوشتری همگی از همدان عنوان های برتر را به دست آوردند.
در پایان این رقابت ها به تیم ها و نفرات برتر کاپ، مدال و لوح قهرمانی اعطا شد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جودو زینب مدال طلا وزن همدان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد