Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، "مسعود جبرائیلی" مدیرعامل این شرکت در این بازدید گزارشی از روند عملیاتی، موانع، چالشها و فرصت های پیش روی شرکت ارائه دادند.

گفتنی است دیدار و گفتگو با با "هاشم نامور" مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس نیز از دیگر برنامه های مهندس مخدومی بود که در این دیدار طرفین بر رفع مشکلات و افزایش همکاری ها در تامین خوراک تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس مخدومی، مدیرعامل تاپیکو نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در شرکت نفت پاسارگاد، رهنمودهای لازم را در خصوص تولید، توسعه و بهره وری بیان کردند و از همراهی تاپیکو در اجرای برنامه های شرکت نفت پاسارگاد در کسب جایگاه سرامدی در منطقه تاکید کردند.

شایان ذکر است شرکت نفت پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع قیر در خاورمیانه است که کارخانه بندرعباس این شرکت ظرفیت تولید سالیانه 736 هزار تن از انواع محصولات را دارد . توان بسته بندی روزانه 9000 بشکه و هم چنین نزدیکی به مبادی صادراتی این کارخانه را از موقعیت ویژه ای برخوردار کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهره وری خاورمیانه سرمایه گذاری گاز نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس