Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:03:52 GMT

حسن رحیمی را از کشتی فراری دادند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۵۸۶

حسن رحیمی را از کشتی فراری دادند

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد معتقد است برخی مشکلات معیشتی و نگرانی از آینده باعث شد حسن رحیمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد  در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در سال جاری اظهار داشت: اردوی کنونی به عنوان آخرین مرحله تمرینات آزادکاران در سال جاری به بهترین شکل در حال برگزاری است و بچه‌های تیم امید و برخی از نفرات منتخب اردوی بزرگسالان باید تا اواخر هفته برای حضور در جام جهانی به روسیه اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دلایل خداحافظی حسن رحیمی از دنیای قهرمانی گفت: رحیمی یکی ازآزادکاران صاحب سبک و عنوان دار کشتی ایران است که افتخارات متعددی در عرصه جهانی و المپیک دارد. او به جرأت می‌توانست برای المپیک بعدی هم برای کشتی ایران مثمرثمرباشد اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که او رفتن را بر ماندن ترجیح داد. او مثل بسیاری از کشتی گیران عرصه ملی با بی‌توجهی متولیان امر مواجه شد و خودش احساس کرد اگر بیش از این برای کشتی وقت بگذارد در زندگی و آینده خود دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: به واقع حسن رحیمی را همین بی توجهی‌ها و نگرانی از عدم آینده‌ای روشن در ورزش قهرمانی از کشتی فراری داد. زمانی که یک قهرمان ملی احساس می‌کند به رغم تمامی زحمات و کسب افتخارات همچنان در زندگی روزمره خود با مشکلات اقتصادی فراوانی همراه است و هیچ آینده‌ای برای خود متصور نیست، رفتن را بر ماندن ترجیح می‌دهد تا بیش از این از زندگی جا نماند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص عدم دعوت از مصطفی حسین خانی در اردوی کنونی نیز گفت: غیبت حسین خانی در اردوی تیم ملی به معنای حذف او از تمرینات نیست. حسین خانی مدتهاست که در اردوهای متعدد تیم ملی حضور دارد و واقعاً با فشار روحی و جسمی مواجه شده بود. او به یک استراحت نیاز داشت و ما تصمیم گرفتیم در این اردو از او دعوت نکنیم. مطمئناً حسین خانی از اردوی بعدی دوباره در کنار اردونشینان خواهد بود و تمریناتش را پیگیری خواهد کرد. البته او همچنان با مربیان تیم ملی در تماس است و از شرایط تمرینی دور نیست.

حبیبی در پایان گفت: نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در سال جدید از روز ۴ فروردین ماه در شهر خرم آباد آغاز می‌شود که این تمرینات تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن رحیمی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)