Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@15:37:33 GMT

محموله 13تنی تخم مرغ قاچاق در مرز چذابه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۵۹۷

محموله 13تنی تخم مرغ قاچاق در مرز چذابه توقیف شد

سردار عبدالله نظرپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مرزبانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا ، یک کامیون حامل کالا را حین خروج از کشور مورد بازرسی قرار دادند و موفق شدند محموله تخم مرغ قاچاق را که جاسازی شده بود توقیف و کالای آن را ضبط کنند.
سردار نظرپور در ادامه گفت: در این ارتباط یک متهم به قاچاق کالا بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده مرزبانی خوزستان بر تداوم مبارزه با پدیده قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید و اشتغال داخلی تاکید کرد.
صادرات مرغ و تخم مرغ بر اساس اعلام وزارت جهادکشاورزی به منظور تامین نیاز داخلی و تنظیم بازار ممنوع است.
طبق قانون ، مرجع رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی است.
ارزش محموله تخم مرغ قاچاق از سوی کارشناسان 1.3 میلیارد ریال برآورده است.
در 20 روز اخیر چند محموله قاچاق کالا از جمله 330تن آرد ، 50 تن کود شیمیایی و گریس حین خروج از کشور در مرز چذابه توقیف شد.
در سال جاری بیش از یک هزار و 750میلیارد ریال کالای قاچاق حین خروج از کشور در مرزهای زمینی و آبی خوزستان کشف و ضبط شده است.
استان خوزستان با 500کیلومتر مرز دریایی و آبراهی و 300کیلومتر مرز زمینی همواره در معرض ورود و خروج کالای قاچاق بوده است.
سوخت ، لوازم خانگی و آشپرخانه ای ، مواد غذایی و کنسروجات ، روغن های خوراکی و پوشاک و پتو از مهمترین کالاهای مکشوفه قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس بوده است.
امسال معضل قاچاق در آبهای ساحلی و جنوبی خوزستان به دلیل نوسانات ارزی و اختلاف قیمت جهانی برخی کالاها با داخل ، تشدید شده است.
6065/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان اشتغال قاچاق قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق کالا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند