Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: چون پرسپولیس بازی اول مقابل پاختاکور را مساوی کرد باید با تمام وجود برابر السد به میدان برود تا نتیجه دیدار قبلی را جبران کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی روز گذشته پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم، کنار آن بارش باران و همچنین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی باعث شد تا بازی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم تلاش می‌کردند تا به سه امتیاز بازی برسند و همین موجب شده بود تا جذابیت‌های بازی دو چندان شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول صاحب موقعیت‌های فراوانی شد که اگر از آنها استفاده می‌کرد به راحتی می‌توانست به برتری برسد اما متاسفانه در زدن ضربات پایانی مقداری بازیکنان دستپاچه عمل کردند و همین امر باعث شد تا روی یک غافلگیری پرسپولیس گل دریافت کند. هر چند که در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و تنها نساجی چشم به ضد حملات دوخته بود که از این طریق به گل‌های بعدی دست یابد. در روزی که شاگردان برانکو بازی بهتری را نسبت به بازی قبلی خود انجام دادند و لیاقت پیروزی را داشتند اما در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا فغانی در این بازی هم گفت: در این دیدار فغانی دو پنالتی برای پرسپولیس اعلام نکرد که به نظرم یکی از آنها را می‌توانست پنالتی بگیرد اما این کار را انجام نداد.

حلالی درباره بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چون پرسپولیس بازی اول مقابل پاختاکور را مساوی کرد باید با تمام وجود برابر السد به میدان برود تا نتیجه دیدار قبلی را جبران کند. شناخت مربیان دو تیم از هم سبب می‌شود تا بازی جذاب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسماعیل حلالی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد