Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حنان، گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیانات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حمید رضا حنان»، امروز(18 اسفند) در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در خرم آباد،افزود: برنامه ریزی دقیق برای تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد است، بیان کرد: مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، با در نظر گرفتن چشم انداز، برای تقویت کانون های مساجد برنامه ریزی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جذب جوانان به مساجد از مهم ترین رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام حنان، با بیان اینکه جوانان به سه دسته تقسم می شود، افزود: دسته اول افراد مقید به ارزش ها هستند، دسته  دوم افرادی که که به دلیل مشکلاتی چون اشتغال واقتصاد با شبهات مواجه هستند و دسته سوم افراد خاکستری  و یا بی تفاوت جامعه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید متناسب به اقشار سه گانه جوانان برای جذب آنان به مساجد برنامه ریزی داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اذعان به اینکه کوتاهی در برنامه ریزی برای اقشار مردم، باز گذاشتن میدان برای دشمنان است، افزود: باید برای حفظ دسته اول، پاسخ گویی به شبهات دسته دوم و جذب دسته سوم قشر جوان و نوجوان به مساجد برنامه ریزی صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اثر گذار بودن در جامعه و موفقیت در جذب جوانان و نوجوان باید عقلانیت دینی را در خود تقویت و به سلاح علم و دانش تجهیز شوند.

 

حجت الاسلام حنان،  خاطرنشان کرد: توجه به ذائقه جوانان از دیگر اصولی است که در برنامه ریزی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه مدیران و برنامه ریزان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه تغییر ذائقه جوانان امری طبیعی است، گفت: توجه به ذائقه جوانان و نوجوان جهت موفقیت در جذب حداکثری این قشر به مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد نسل جوان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری