Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - رییس اداره هواشناسی شهرضا گفت: بارش برف که از ساعات اولیه صبح آغاز شده تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.

ستار سبزه‌علی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به آغاز بارش برف در این شهرستان، اظهار کرد: از آغاز بارش برف در ساعات ابتدایی صبح امروز تاکنون در شهرستان سه سانتی‌متر برف باریده و آب حاصل از آن نیز دو میلی‌متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره هواشناسی شهرضا یادآور شد: مجموع بارش برف و باران در شهرستان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۰۲ میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر و نسبت به میانگین بلندمدت ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سبزه‌علی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه ناپایدار فعلی از منطقه، افت محسوس دمای هوا بین شش تا ۹ درجه اتفاق می‌افتد و برودت هوا، امشب و فردا وضعیت جوی منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: به کشاورزان و باغداران منطقه هشدار داده شده تا تدابیر لازم مانند استفاده از بخاری باغی را بکار گیرند، زیرا سرمازدگی، شکوفه‌ها و درختان را تهدید می‌کند.

رییس اداره هواشناسی شهرضا گفت: با کاهش برودت دما و افزایش گرمای هوا از روز دوشنبه، وضعیت جوی نسبتا پایدار در منطقه حاکم می‌شود.

به گزارش ایمنا، بارش برف در شهرضا ادامه دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارش باران بارش برف شهرضا فصل سرما هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه

دریافت 15 MB کد خبر 6090549

دیگر خبرها

  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد