Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:22:56 GMT

بازنمایی اسکله پل بعثت در یادمان والفجر ۸

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۸۷۸

بازنمایی اسکله پل بعثت در یادمان والفجر ۸

ترشیزی از بازنمایی پل بعثت در یادمان والفجر ۸ خبر داد و گفت:پل بعثت از شاهکارهای مهندسی رزمی وزرات جهاد در دفاع مقدس است که با همکاری وزارت جهاد، نیروی دریایی سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح امسال به بهره برداری می رسد.

«حجت ترشیزی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی بعنوان یکی از قرارگاه های  مرکزی ستاد راهیان نور محسوب می شود و از اعضای شورای سیاستگذاری راهیان نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی افزود: دوران اوج فعالیتهای ستاد راهیان نور در ایام عید است که بعنوان مانور فرهنگی ستاد راهیان نور محسوب می شود. قرار گاه راهیان نور وزرات جهاد در راه اندازی نمایشگاههای مهندسی رزمی در یادمان ها، توزیع محصولات فرهنگی، اعزام جهادگران، راویان با همکاری مرکز بسیج وزارت جهاد کشاوزی برنامه های خوبی تدارک دیده شده است.

 

وی گفت: جهاد کشاورزی به عنوان یکی از قرارگاه های اصلی راهیان نور در کنار قرارگاههای بسیج و سپاه و ارتش و نیروی انتظامی وظیفه دارد فعالیتهای پشتیبانی و مهندسی رزم و جنگ جهاد را به نسل جوان منتقل می کند.

 

ترشیزی اظهار کرد: راهیان نور وزرات جهاد در 12 استان استقرار دارد و روایان از وزارت جهاد در 5 یادمان از جمله یادمان های فتح المبین، اروند، پاسگاه زید و شلمچه حضور دارند و نمایشگاههای وزارت جهاد در خصوص مهندسی رزمی در معرض دید زائران راهیان نور قرار می گیرد.

 

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازنمایی پل بعثت با عنوان یکی از شاهکارهای مهندسی رزمی در دستور کار وزارت جهاد قرار داشته است و این یادمان با همکاری وزارت جهاد خراسان رضوی، نیروی دریایی سپاه و دستور ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح  امسال به بهره برداری می رسد این امر در یادمان والفجر 8 با عنوان یادبود اسکله پل بعثت در معرض دید زائران راهیان نور قرار می گیرد.

 

ترشیزی افزود: نمایشگاههای عکس، اسناد وزرات کشاورزی در جنگ، تابلو نوشته هایی نیز از سوی سازمان های جهاد کشاورزی در معرض دید زائران راهیان نور قرار می گیرد و در مورد نقش جهادگران و سنگرسازان بی سنگر وزرات جهاد را  در 8 سال دفاع مقدس تبیین می کنند.

 

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی  اظهار کرد: افتتاح اردوهای راهیان نور وزارت جهاد همزمان با یادواره  شهدای 18 اسفند برگزار می شود این یادواره به مناسبت شهادت اعضای مرکزی جهاد ابادان برگزار می شود که با حضور اقشار مردمی برگزار می شود. این یادواره امسال نیز در قرارگاه آبادان در روز پنجشنبه 16 اسفند برگزار شد، راهیان نور وزرات جهاد از نیمه اسفند آغاز می شود و تا نیمه فروردین ادامه دارد./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد خبرگزاری خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه بازنمایی عملیات والفجر 8 پل بعثت راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران