Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان به جاری شدن آب زاینده رود به دستور رییس جمهور اشاره کرد و افزود: این آب، حقآبه زیست محیطی خواهد بود و غیر از حقآبه کشاورزان است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه افتخار می کنم خادم مردم شریف اصفهان هستم، اظهار کرد: از استان اصفهان انتظار همدلی، هماهنگی، همزبانی و اتحاد در جهت رفع مشکلات و مسائل استان می‌رود و بی شک با تعهد اخلاقی و کرامت خاصی که در مردم و مسئولان وجود دارد این انتظار روز به روز بیشتر تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخابات اخیر اتاق های بازرگانی، گفت: تیم جدید اتاق بازرگانی باید به عنوان یک بازوی توانمند برای استانداری باشد و در حل مسائل کمک کننده و یاری دهنده باشد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: انتخاب شدن برای انجام مسئولیت ها فرصتی است که بتوانیم گامی را برای آخرت خود برداریم و انتظار می رود تیم کارشناسی شورای گفت‌وگو با تیم جدید اتاق بازرگانی همراهی و همدلی مطلوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تیم جدید اتاق بازرگانی باید به عنوان یک بازو برای مدیریت ارشد استان باشد و در حل مسائل کمک کننده و یاری دهنده باشد، افزود: مدیریت استان آمادگی دارد که به صورت هفتگی با حضور مدیران ذیربط و اتاق بازرگانی مسائل و مشکلات را بررسی و حل و فصل نماید.

رضایی با بیان اینکه معتقدم کسی که یک شغل ایجاد کند قهرمان ملی است، افزود: مدیریت استان بارها اعلام کرده است که قوانین و مقررات برای بازکردن گره از کار مردم است و نه ایجاد مشکل و مدیران باید در این خصوص توجه ویژه داشته باشند و مقررات را به سمتی سوق دهند که کار مردم حل شود.

وی افزود: تیم جدید اتاق بازرگانی باید نوآوری و خلاقیت را بر مبنای مسائل روز و مشکلاتی که وجود دارد به کار گیرند.

استاندار اصفهان از همراهی، تعامل و انسجام، و اتحاد موجود مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیریت استان و سایر مدیران که با مدیریت رئیس مجمع نمایندگان استان می باشد، تشکر کرد و ضمن تقدیر از تیم سابق اتاق بازرگانی برای تیم جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری نمود که این همراهی استمرار داشته باشد.

مدیر ارشد استان از تیم جدید اتاق بازرگانی خواست با بهره مندی از تجربیات تیم قبلی و همدلی و هماهنگی بیشتر با یکدیگر و سایر بخش ها، از ظرفیت ها و توانمندی های استان برای رفع مشکلات تولید و ایجاد اشتغال استفاده کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتاق بازرگاني اصفهان استاندار اصفهان حقابه کشاورزان زاینده رود سد زاینده رود مجمع نمایندگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد

حمید محمد بن سالم در حاشیه برگزاری اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا(ACD) در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص تأثیر این اجلاس بر بهبود روابط تجاری ایران و کشورهای عضو، اظهار داشت: همواره زمانی‌که کنفرانس‌هایی به این شکل برگزار می‌شوند که ۳۵ کشور که تحت یک چتر دنبال چالش‌ها، ایده‌های جدید و حل مشکلات و دنبال تجارت بیشتر کشورها باشند، می‌توانند هر مسأله‌ای را روی میز بگذارند و حل و فصل کنند، رو به جلو پیش بروند و این بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مجمع گفتگوی همکاری آسیا مانند یک تشکل و گروه بوده و توسعه روابط در این تشکل خیلی راحت‌تر است تا اینکه بخواهیم با کسی خارج از این تشکل مذاکره کنیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی امارات با اشاره به اینکه در این سفر از اتاق بازرگانی اصفهان و مکان‌های تاریخی این شهر بازدید کردم، افزود: اصفهان شهر بسیار زیبایی است که هم برای گردشگری و هم بازرگانی و تجارت ظرفیت بسیار بالایی دارد.

محمد بن سالم ادامه داد: با صاحبان کسب و کارهای زیادی در این شهر زیبا صحبت کردیم و تنوع زیاد و ظرفیت‌های بالایی در اصفهان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به صنایع فولاد، کشاورزی و داروسازی و … اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ابزارهای متنوعی نیز بین اصفهان و امارات وجود دارد که می‌توان استفاده کرد تا این دو کشور تجارت بیشتری داشته باشند؛ برای مثال اصفهان و امارات پروازهای مستقیم و ارتباطات خوبی دارند.

دبیرکل اتاق بازرگانی امارات تصریح کرد: بی تردید در آینده با ملاقات‌ها و گفتگوهای بیشتر می‌توانیم قدرت و ابتکار عمل بیشتری برای کمک به یکدیگر و تجارت بهتر داشته باشیم.

به گزارش مهر، اصفهان طی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت میزبان دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD بود.

این اجلاس شب گذشته با حضور نمایندگان بیش از ۲۰ کشور عضو با تصویب معاهده اصفهان به کار خود پایان داد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است.

کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6091975

دیگر خبرها

  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود