Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی گفت: اگر قرار است جلوی این موارد را بگیریم باید کارشناسی شده جلوگیری شود چرا که اعتقاد من بر این است که اگر کارشناسی نشده بخواهیم جلوی این موارد را بگیریم مثل آب که اگر راهش را ببندید راه خودش را پیدا می کند و از مسیری دیگر بیرون می آید به گونه ای دیگر وارد جامعه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون  فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایل بانو،  در خصوص انتشار ویدئوکلیپ های غیرمجاز که هویت و اصالت فرهنگ لر را زیر سوال میبرد گفت: افرادی که چنین ویدیو کلیپ هایی که را ایجاد و منتشر می کنند در حقیقت مجوز کار و مجوز اجرا ندارد و انتشار این ویدیو کلیپ ها نیز مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیرسبزی گفت: ارشاد نمی تواند مجری باشد و نمی تواند وارد عمل شود،دستگاه های مرتبط باید وارد شوند و با آنها برخورد کند ارشاد فقط می تواند بگوید آیا مجوز کار دارند یا ندارند برخورد با قانون است.

 

 

وی بیان کرد: چند روز قبل نیز جلسه ای با حضور موسیقی دان های استان برگزار شد که آسیب شناسی کنیم و بدانیم که ایراد کار کجا است چرا که گوش مردم کم کم در حال عادت کردن به یک سری موارد دیگر است، دستگاه های فرهنگی و پلیس فتا باید وارد میدان شوند.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: اگر قرار است جلوی این موارد را بگیریم باید کارشناسی شده جلوگیری شود چرا که اعتقاد من بر این است که  اگر کارشناسی نشده بخواهیم جلوی این موارد را بگیریم مثل آب که اگر راهش را ببندید راه خودش را پیدا می کند و از مسیری دیگر بیرون می آید به گونه ای دیگر وارد جامعه می شود.

 

 

پیرسبزی افزود: بهتر است همین افراد را در مسیر قرار دهند چرا که یکی از آنها صدای خوب دارد یکی ساز خوبی می زند و دیگری خوب شعر می خواند نمی توانند کار نکنند باید یه کاری کنیم که از این افراد درست استفاده شود، خوشبختانه در استان ما این مشکل وجود ندارد که جلوی گروهی سنگ اندازی کنیم، کارشناسی می شود اشکالات را می گیریم و می گوییم بیایید.

 

 

وی ادامه داد: گاهی خودشان مسیر را نمی دانند مسولان باید بنشینند و در این خصوص آسیب شناسی جدی شود نشر این موارد در حال افزایش است ما نیز نگران و نارارحت هستیم اما نباید یک مرتبه برخورد آنچنانی انجام شود که باعث سرخوردگی بیشتر و کار زیر زمینی بیشتری شود اگر این افراد را وارد مسیر کنیم خیلی بهتر جواب می دهد.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گفت: انتشار کلیپ های زیر زمینی را رد می کنیم نه تنها در استان بلکه در کل کشور این موضوع رد شده است کم کم در استان ها شیوع پیدا کرد، فعالیت های زیر زمینی باعث این مطلب می شود.

 

 

پیرسبزی با بیان اینکه بهترین گزینه این است که با این افراد صحبت شود که در مسیر درست قرار گیرند، گفت: مگر می شود که برای هر نفر یک نگهبان گذاشته شود که چیکار می کنند و کجا می روند چنین چیزی امکان پذیر نیست باید با این افراد جلساتی گرفته شود که اگر می خواهی بخوانی و اجرا کنی مسیر اینگونه است.

 

 

وی عنوان کرد: نباید شعر نامناسبی سروده شود آن هم به اسم لر که فرهنگ غنی و ادبیات خوبی دارد و توصیف های زیبایی در عشایر وجود دارد و موسیقی که برای این شعر ایجاد می شود باید با کلام، لهجه، جغرافیا و ادبیات لری ما سنخیت داشته باشند باید یک کاسه شود.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گفت: کسانی که کارهای اینگونه انجام می دهند نه تخصص ادبیات، نه تخصص موسیقی و نه تخصص تنظیم ساز شناسی دارند فقط یک چیزی به ذهنشان می رسد و پرکرده اند و در فضای مجازی منتشر می کنند حتی برخی از تبلیغات فیلم ها را بدون اینکه ما مجوز داده باشیم می بینیم در فضای مجازی منتشر شده است.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم