Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت احسان گفت: زوج‌های نابارور و بیماران صعب‌العلاج مناطق محروم تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می‌گیرند. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

امیرحسین مدنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه خدمت‌رسانی به مستضعفین اقدامات مناسبی انجام داده و به این خدمت افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد برکت با هدف مبارزه با فقر و توزیع عادلانه امکانات بیش از یک‌هزار و 500 باب مدرسه و مسجد در مناطق محروم احداث کرده و در بخش اشتغال و توانمندسازی نیازمندان نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی استان‌های محروم مانند کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان در اولویت هستند. بنیاد برکت احسان سال 1397 با رویکرد اجتماعی راه‌اندازی شد‌. این بنیاد در زمینه تامین جهیزیه، 2 هزار جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم تقدیم کرده‌، در بخش نوشت افزار نیز 3 هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق احسان بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شده است.

مدنی گفت: در بخش ورزش مناطق محروم، پویش لیگ احسان را راه‌اندازی و بیش از یکصدهزار قلم ورزشی بین ورزشکاران 2هزار روستای محروم توزیع شد. همچنین 3 هزار ویلچر در پویش چرخ زندگی تهیه و بین معلولین مناطق محروم توزیع شد.

450 طرح اشتغال‌زایی از سوی بنیاد برکت در شرق مازندران ایجاد می‌شود500 طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در 2 شهرستان خراسان جنوبی اجرایی می‎شودسمنان| بنیاد برکت 500 طرح اشتغال‌زایی در گرمسار و آرادان راه‌اندازی می‌کند

مدیرعامل بنیاد برکت احسان همچنین تصریح کرد: در زمینه کاشت حلزون برای کودکان ناشنوای مناطق محروم برنامه‌ریزی شده و برای 3 هزار کودک ناشنوا و یا کم‌شنوا حلزون گوش، کاشت می‌شود.

وی در ادامه فعالیت‌های اجتماعی بنیاد برکت به درمان بیماران اشاره کرد و گفت: درمان زوج‌های نابارور و بیمارانی که دارای بیماری صعب‌العلاج هستند در اولویت است و بنیاد این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای چابک‌سازی خدمت‌رسانی به مردم، بنیاد برکت به‌جای ایجاد ساختار در هر استان، از گروه‌های جهادی و مردمی کمک می‌گیرد و این گروه‌ها به عنوان واسط بنیاد در مناطق محروم هستند.

مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد با این گروه‌های جهادی و مردمی ارتباط مستقیم دارد و افراد نیازمندی که از طریق این گروه‌ها معرفی می‌شوند، پس از شناسایی و تایید مورد حمایت بنیاد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی