Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:05:27 GMT

تصمیم جدید مدیران دماوند برای فروشگاههای زنجیره ای

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۰۴۰۹

تصمیم جدید مدیران دماوند برای فروشگاههای زنجیره ای

مجید صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به سیاست های کلان دولت در بخش اشتغال، این مهم در حال تحقق است و تمامی فروشگاه های زنجیره ای با مجوز از نهادهای متولی در استان در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اعتراض های مردمی، علاوه بر مجوز استان فعالیت این فروشگاهها را به کسب مجوز شهرستان نیز محدود کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**واکنش به نامه بازنشستگی فرماندار
فرماندار دماوند در ادامه همچنین به انتشار نامه مربوط به بازنشستگی خود در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت:
اصل این نامه صحت دارد.
وی توضیح داد: هر سال دستگاه ها برای کسانی که حائز شرایط بازنشستگی هستند، نامه نگاری هایی به بالاترین مقام دستگاه مربوطه ارائه می کنند.
صفری افزود: با توجه به اینکه از سازمان امور مالیاتی کشور مامور هستم و اکنون استاندار تهران رئیس بنده محسوب می شود، رئیس دستگاه در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.
فرماندار دماوند همچنین تصریح کرد: انتشار اینگونه موارد (نامه بازنشستگی) در فضای مجازی تنها موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شود و از کسانی که اقدام به اینگونه فعالیت ها می کنند می خواهیم با اطلاعات کامل تر مطالب را نشر دهند.

**برنامه ای برای مجلس ندارم
صفری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره شایعه استعفایش و برنامه شرکت در انتخابات مجلس سال آینده گفت: هیچ برنامه ای برای نامزدی انتخابات مجلس ندارم.

تهرام/7246/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال انتخابات مجلس دماوند شرکت در انتخابات فروشگاه های زنجیره ای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!