Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ای از توضیحات مدیرکل این ارگان به نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص حواشی ایجاد شده پس از موضوع رقص مختلط دختران و پسران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، پس از ایجاد حواشی در خصوص رقص مختلط دختران و پسران در جریان جضنواره موسیقی غرب کشور و انتقادات رسانه‌ای که منتهی به اعتراض نماینده ولی‌فقیه در استان شد، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ای از ارائه توضیح توسط مدیرکل این ارگان خدمت نماینده ولی‌فقیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند

“در فتنه‌ها همچون شتر بچه‌ای باش که نه پشتی برای سوار شدن و نه شیری برای دوشیدن دارد”.

(ترجمه حکمت اول نهج البلاغه)

پیرو تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حسین‌خانی رییس محترم دفتر نماینده ولی فقیه در استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی مبنی بر دغدغه‌های حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده محترم ولی فقیه در استان در خصوص ضرورت تبیین پاره‌ای از شبهات مربوط به بخشی از برنامه رونمایی از پوستر و تندیس جشنواره کودک و نوجوان بوکان، و از سویی تاکیدات جناب آقای دکتر شهریاری استاندار محترم استان به منظور لزوم تلاش مسئولین حاضر در مراسم مزبور در جهت ابهام زدایی و برطرف نمودن حواشی برنامه که موجب نگرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان شده بود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۷ در نماز مغرب و عشای حاج آقای قریشی حاضر شده و به تشریح مکفی در خصوص کم و کیف برنامه جشنواره پرداختند.

نظر به اینکه ارائه تحلیل درست از آنچه رخ داده است مستلزم گذشت زمان است، در این وجیزه به همین مقدار بسنده و اکتفاء می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت