Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جماران، آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه، ضمن مهم دانستن مسئولیت در آموزش و پرورش بیان داشتند: کار شما مهم و قابل تقدیر است، چون عقاید بچه های شیعه به شما سپرده شده است.    ایشان تاکید کردند: این امانت را حفظ کنید و برای اینکه در این کار موفق باشید، هر روز سوره یس را بخوانید و به امام زمان (عج ) هدیه کنید تا او شما را در این راه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: شما را دعا میکنیم در این مسئولیت مهم موفق باشید، چون در آموزش و پرورش باید امانت دار شیعه و اهل بیت علیهم االسلام باشید، دانش آموزان نزد شما امانت هستند و باید این امانت را به امام زمان برگردانید.     ایشان باتوصیه به وزیر آموزش و پرورش بیان داشتند: کتب آموزشی را بادقت بررسی و پی ریزی کنید ، تربیت اطفال شیعه و معرفت ائمه اثنی عشری باید در متون آموزشی و کتب درسی موج بزند.     حضرت آیت الله وحید خراسانی در ادامه افزودند: با حسن کلام با دیگر مذاهب تعامل داشته باشید و تلاش کنید برای تحقق آموزه های تشیع فاطمیه ، صادقیه و علویه را احیا کنید ، اینها  برای شما  باقیات الصالحات در دنیا و آخرت می باشد و در شب اول قبر به کمک خواهند آمد.  

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیت الله العظمی اهل بیت دانش آموزان شیعه وزیر آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳