Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@08:36:11 GMT

وقتی شیشه کشیدم، دوستم را حیوان وحشی دیدم و کشتمش!

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۱۲۴۶

وقتی شیشه کشیدم، دوستم را حیوان وحشی دیدم و کشتمش!

روزنامه شرق: مردی که دوستش را به دنبال توهم شیشه‌ای به قتل رسانده است، در زندان در انتظار جلسه دادگاه به سر می‌برد.

این پرونده زمانی به جریان افتاد که کارآگاهان جنایی استان فارس مطلع شدند در یک واحد آپارتمانی قتلی رخ داده است. آن‌ها وقتی به محل موردنظر رفتند جسد پسری جوان را که صاحب آن خانه بود، مشاهده کردند و فهمیدند این جوان به نام امین با ضربات چاقو از پا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که هیچ نشانه‌ای از سرقت در خانه وجود نداشت.

کارآگاهان در ادامه به پرس‌وجو از مردی پرداختند که پلیس را از وقوع این جنایت مطلع کرده بود. او گفت: شب قبل صدای درگیری و داد و فریاد شنیدم، اما وقتی برای سرکشی از خانه‌ام بیرون آمدم، صدا قطع شده بود و مردی را دیدم که در حال دویدن بود و بیرون می‌رفت. آن زمان موضوع را جدی نگرفتم و پیش خودم فکر کردم شاید دعوای مختصری پیش آمده و ماجرا تمام شده است، اما صبح روز بعد برای پیگیری مسئله به در خانه همسایه‌ام رفتم. هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. این در حالی بود که در باز بود و یک جفت کفش هم پشت آن وجود داشت که نشان می‌داد کسی در خانه است. مشکوک شدم و حدس زدم اتفاق بدی رخ داده است. به همین دلیل داخل خانه رفتم و رد خون را دیدم. وقتی وارد یکی از اتاق‌ها شدم، دیدم پتویی گوشه اتاق مچاله شده است. هنگامی که پتو را کنار زدم جسد را مشاهده و بعد هم پلیس را باخبر کردم.

افسران جنایی در جریان تحقیقات پی بردند امین دوستی صمیمی به نام ناصر داشت که زیاد به خانه او رفت‌وآمد می‌کرد. همچنین معلوم شد شب حادثه ناصر در منزل مقتول بود به همین دلیل این جوان به‌عنوان مظنون اصلی قتل شناخته شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

ناصر بعد از دستگیری به کشتن دوستش اعتراف کرد و گفت: در پی توهم شیشه‌ای مرتکب این جنایت شده است. او توضیح داد: من و امین رابطه خوبی با هم داشتیم و هیچ اختلافی نیز در میان نبود. شب حادثه به خانه او رفتم و شیشه کشیدم. بعد از چند دقیقه دچار توهم شدم. امین را به شکل حیوانی عجیب و خطرناک می‌دیدم که قصد دارد به من حمله کند. در همان احوال به‌شدت از امین ترسیدم. به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و با آن چند ضربه به دوستم زدم. در آن شرایط اصلا متوجه رفتارم نبودم، اما بعد از مدتی که به خودم آمدم فهمیدم چه کار کرده‌ام. جسد را به داخل یکی از اتاق‌ها بردم و رویش پتو انداختم و بعد هم فرار کردم. متهم ادامه داد: من هیچ قصدی برای کشتن دوستم نداشتم و حالا از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم. ناصر در ادامه صحنه قتل را نیز بازسازی کرد و سپس روانه زندان شد. در حال حاضر کیفرخواست علیه این جوان صادر شده و او به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: کارآگاهان محاکمه شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمده‌ایم که بمانیم!

اسرائیل پیش‌تر در غزه بود. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزه کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت اما زیر ضربات آتش و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی «تنهایی دسته جمعی» با انتشار تصویری از یک دیوار نوشته در طول جنگ تحمیلی نوشت:

این دیوارنوشتۀ نظامیان اشغالگر بعثی در خرمشهر است. نوشته‌اند: «آمده‌ایم که بمانیم.» 

نتوانستند که بمانند. غیرت مدافعان ارتشی و سپاهی و بسیجی نگذاشت که بمانند. یک لحظه از فکر بیرون کردن آن‌ها بیرون نیامدند، تا آنکه دست آخر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ آنها را بیرون کردند. 

اسرائیلی‌ها چند روز بعد از این واقعه، به لبنان لشکر کشیدند. بر خلاف تمامی پیش‌بینی‌ها، تا بیروت پیش‌روی کردند. اولین پایتخت عربی اشغال شد. آمده بودند که بمانند. اما غیرت گروه‌های مختلف مقاومت لبنان، و در رأسشان حزب‌الله که در مقابل این اشغالگری تأسیس شد، نگذاشت که بمانند. دست آخر در ۲۵ می ۲۰۰۰ اسرائیلی‌ها را زیر ضربات آتش، و بدون هیچ قید و شرطی، از لبنان بیرون کردند.

اسرائیل، آمده تا در فلسطین بماند. همین روزها هم در فکر آن است که دست‌کم در بخشی از غزه بماند. اما اسرائیل پیش‌تر در غزه بوده است. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزۀ کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت. اما زیر ضربات آتش، و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

همانطور که نیروهای صدام وحشی نتوانستند در خرمشهر بمانند، همانطور که نیروهای وحشی اسرائیلی نتوانستند در لبنان بمانند، همانطور که وحشی‌های شارون پیشتر نتوانستند در غزه بمانند، این بار هم اشغالگران نخواهند توانست. نه فقط در غزه، که در کل فلسطین.

 إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
البته وعده گاه (عذاب) آنها صبح است، آیا صبح نزدیک نیست؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصرف این نوع قارچ‌ها باعث از کار افتادن کبد می شود
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)