Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی گفت: ۵۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در قوه قضائیه جذب می‌شوند. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار و ائمه جمعه شیعه و سنی این شهرستان اظهارداشت: امسال 50 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تقریب مذاهب جذب قوه‌ قضائیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه خطیبان و امامان جمعه آینده هستند و امام جمعه و مسئولی موفق است که با تقریبِ انعطاف‌پذیر بتواند با اقوام و مذاهب ارتباط برقرار کند.

مختاری ادامه داد: دانشگاه تقریب مذاهب با جذب طلبه‌ها و همچنین جذب دانشجویان اقوام و مذاهب از طریق کنکور سراسری شرایط لازم را برای تحصیلات این افراد فراهم می‌کند.

هدیه خانواده "ذوالفقار حزب‌الله" به نماینده مجمع تقریب مذاهبوحدت حوزه و دانشگاه اولویت دانشگاه تقریب مذاهب در کشور استقم| دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: شعر آئینی عشق به محمد(ص) و اهل بیت(ع) است

وی گفت: ماموریت ملی و بین‌المللی این دانشگاه تربیت نیروهای جوان با نگاه تقریبی، پیشگیری از افراط و مقابله با تعصبات نابخردانه است.

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه وحدت عملی با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلام ناب جزو ماموریت‌های اصلی این دانشگاه است، اظهارداشت: این دانشگاه پایگاه علمی مهم و برجسته برای آشناساختن نسل جوان به مبانی اسلام و ریشه‌کن کردن جهل، افراط و خشونت است.

وی اضافه کرد: با تصویب شورای برنامه‌ریزی اهل سنت این دانشگاه به برخی از دانشجویان اهل‌سنت بورسیه داده می شود تا بعد از فارغ‌التحصیلی به عنوان رئیس و یا استاد حوزه علمیه فعالیت کنند.

مختاری بیان داشت: تفاهمنامه‌هایی با برخی از حوزه‌های علمیه اهل سنت و شورای برنامه‌ریزی امضا شده است و این حوزه‌ها آزمون این دانشگاه را در سطح یک پذیرفتند. این فرصت خوبی برای جامعه و طلاب اهل‌سنت است تا بتوانند در محیط دانشگاهی تحصیلات آکادمیک داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دانشجویان دانشگاه میشیگان آمریکا با در دست گرفتن پرچم فلسطین در مراسم فارغ التحصیلی خود، بر مخالفت خود با جنگ مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین در این منطقه تاکید کردند.

کد خبر 849285 منبع: تسنیم برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است