Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تکریم و تودیع معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تودیع خسرو ارتقایی و معارفه علی درویش پور در حضور مقام عالی دولت در البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، آئین تکریم و تودیع معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز صبح امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد.

 

طی این آئین با تقدیر از خدمات خسرو ارتقایی معاون سابق، علی درویش پور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز طی جلسات پیش از انتصاب و معارفه، ماموریت های مهم و خطیری در حوزه عمران و آبادانی البرز به معاون جدید محول کرده که پیگیری تسریع در روند بهره برداری از پروژه های راه سازی استان و کلنگ زنی ساختمان استانداری بخشی از این امور است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شبستان کانون مساجد نماز جمعه خبرگزاری امور عمرانی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر